خانهاخبار
دستبند هوشمند Mi Band 3 شیائومی در راه است

دستبند هوشمند Mi Band 3 شیائومی در راه است

پس از موفقیت چشمگیر دستبندهای هوشمند شیائومی از سری Mi Band حالا نسل سوم آن یعنی Mi Band 3 در راه است. در حال حاضر اطلاعات چندانی در باره این گجت پوشیدنی منتشر نشده است اما حدس می‌زنیم که به صفحه نمایش OLED مجهز شود.
۱۳۹۶/۱۲/۱۶

کمپانی شیائومی در سال‌های اخیر موفق شد دستبندهای هوشمند موفق سری Mi Band را روانه بازار کند. هر دو نسل اول و دوم این گجت‌های پوشیدنی با استقبال کاربران مواجه شدند و حالا به نظر می‌رسد که نسل سوم آن به نام Mi Band 3 هم در راه است. این دستبند هوشمند چند هفته پیش مجوز بلوتوث دریافت کرد و اسنادش هم در فضای وب منتشر شد. همین موضوع باعث شد اولین شایعه‌ها درباره توسعه گجت مذکور منتشر شود تا اینکه لی جون، مدیرعامل کمپانی شیائومی، در خلال یک رویداد رسمی به احتمال تولید Mi Band 3 اشاره کرد.

image

دستبند هوشمند Mi Band 3 شیائومی احتمالا در حال حاضر در دست توسعه قرار دارد و با صفحه نمایش OLED معرفی می‌شود. پیش بینی می‌شود که صفحه نمایش این نسل تازه از نمایش زمان، ضربان قلب، گام شمار، کالری شمار و سایر اطلاعات پشتیبانی کند و ارتباط اپلیکیشنی آن هم قابلیت استفاده‌اش را افزایش دهد. مشخصات کامل این گجت پوشیدنی هنوز مشخص نیست و به همین خاطر نمی‌توان قیمت نهایی‌اش را تخمین زد. از طرفی می‌دانیم که Mi Band 2 حدودا 30 دلار قیمت دارد؛ بدین ترتیب پیش بینی می‌شود Mi Band 3 هم در همین بازه یا کمی بالاتر قیمت گذاری شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)