خانهاخبار
اینستاگرام به‌زودی از قابلیت عکاسی پرتره رونمایی می‌کند

اینستاگرام به‌زودی از قابلیت عکاسی پرتره رونمایی می‌کند

براساس شواهدی که از یک نسخه اندرویدی بتا از اینستاگرام بدست آمده، احتمال دارد به‌زودی قابلیت عکاسی پرتره به بخش استوری این شبکه اجتماعی اضافه شود.
۱۳۹۶/۱۲/۱۵

کدهای فاش شده از یک نسخه اندرویدی اینستاگرام نشان می‌دهد به‌زودی شاهد قابلیت عکاسی پرتره در بخش استوری اینستاگرام خواهیم بود. این کدها توسط یکی از توسعه‌دهنده‌ها در توییتر فاش شده و هنوز نسخه‌ای از اینستاگرام با ویژگی عکاسی پرتره منتشر نشده است.

گوشی‌هایی مانند آیفون ۱۰، پیکسل ۲ ایکس‌‌ال و گلکسی نوت ۸ در ثبت عکس‌های پرتره به شهرت خاصی رسیده‌اند و حالا اینستاگرام قصد دارد این قابلیت را در اختیار تمام کاربران، بدون توجه به مدل گوشی آنها، قرار دهد. 

image

لازم به ذکر است که وجود این ویژگی صرفا یک احتمال است و مشخص نیست که اینستاگرام قصدی برای نهایی کردن آن داشته باشد یا خیر. اما در هر صورت با اطمینان می‌توان گفت که قابلیت عکاسی پرتره اینستاگرام در مرحله آزمایشی به‌سر می‌برد و ممکن است آن را در نسخه‌های بعدی دراختیار داشته باشیم.

شما چقدر از بخش استوری‌های اینستاگرام استفاده می‌کنید؟ آیا اضافه شدن ویژگی‌های جدید به آن، شما را به استفاده بیشتر از اینستاگرام ترغیب می‌کند؟

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

...

۱۳۹۶/۱۲/۱۶
اینستا برای یه سریا خوب نونی داره !!! ( دیگه خودتون بهتر میدونید )
من خودم اصلا اهل اینستا نبودم _ و دنباش نبودم ، تا اینکه خبر دار شدم
دیدم 2 هفته ای 60 هزار تومن حجم اینترنت میخرم ، فقط برای اینستا : (
آخرشم هیچی به هیچی ... یعنی به جایی با این برنامه نمیرسیم ما " فقط جیب خالی کُنه خدایش "

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۱۵
اینستاگرام جانِ جانانِ
تصورِ جهانی بدونِ اینستاگرام، به غایت وحشتناک است??