خانهاخبار
نمونه واقعی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ فاش شد

نمونه واقعی Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus سامسونگ فاش شد

تصاویری جدید، نمونه واقعی پرچم‌داران 2018 سامسونگ را فاش می‌کند؛ مدل Plus به دوربین دوگانه مجهز خوهد بود و مدل کوچک‌تر نیز به یک دوربین در پنل پشتی بسنده خواهد کرد.
۱۳۹۶/۱۲/۵

با توجه به اینکه تنها یک روز تا معرفی پرچمداران جدید سامسونگ فاصله داریم، شایعات و گمانه‌زنی پیرامون Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به اوج خود رسیده است. به تازگی نیز، تصاویر واقعی از پرچم‌داران 2018 سامسونگ به‌دست آمده است که طراحی هر دو مدل را به نمایش می‌گذارد.

image

فبلت 6.2 اینچی شرکت کُره‌ای به دوربین دوگانه عمودی مجهز خواهد شد؛ در حالی‌که جانشین Galaxy S8 با یک دوربین به نمایش گذاشته شده است. باید اشاره کرد که مدل‌های فاش شده، نسخه‌های آزمایشی هستند که در مراسم Unpacked قابل استفاده خواهند بود.

image

تصاویری که به‌دست آمده است، تأیید می‌کند Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به حسگر اثرانگشت در پنل پشتی مجهز شده‌اند و مدل سنسور اثرانگشت در زیر دوربین اصلی قرار دارد. ضمن اینکه حاشیه‌های اطراف نمایشگر، نسبتاً باریک‌تر از نسل قبل خواهد بود. دکمه‌ی فیزیکی Bixby نیز در لبه‌ی سمت چپ گوشی قرار دارد و دکمه‌ی پاور در سمت راست گوشی جای گرفته است؛ با این‌حال، به‌نظر نمی‌رسد که شایعات گذشته مبنی بر افزایش ضخامت حاشیه‌های موجود در لبه‌های منحنی نمایشگر صحت داشته باشد. با جای‌گیری حسگر اثرانگشت در پایین دوربین اصلی، دسترسی به آن ساده‌تر خواهد شد؛ فلاش LED و حسگر ضربان‌سنج نیز به سمت راست دوربین انتقال یافته است. 

image

در رابطه با مشخصات سخت‌افزاری آن‌ها، باید گفت که Galaxy S9 Plus از دوربین دوگانه 12 مگاپیکسلی و Galaxy S9 از دوربین تکی 12 مگاپیکسلی استفاده می‌کند؛ دوربین اصلی پرچم‏دار جدید سامسونگ از سنسور با دهانه لنزی F1.5 استفاده می‌کند که اندازه دهانه لنزی متغیر دارد. می‌توانید به کمک جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus، ویدیوهای اسلوموشن 960 فریم بر ثانیه با وضوح 720p HD ثبت کنید.

image

انتظار داریم هر دو مدل با قیمت بالاتری نسبت به نسل قبل، وارد بازار شوند؛ به‌طوری که Galaxy S9 بیشتر از 800 دلار قیمت خواهد داشت و شاید ناچار شوید برای خریداری مدل Plus، نزدیک به 1000 دلار هزینه کنید!

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۲/۵
رنگ بنفش مختص بانوان مکرم است‌.