خانهاخبار
شایعه‌ها از کیفیت فوق‌العاده دوربین Galaxy S9 Plus خبر می‌دهند

شایعه‌ها از کیفیت فوق‌العاده دوربین Galaxy S9 Plus خبر می‌دهند

همچنان که به تاریخ رونمایی از دوگانه پرچم‍‌دار Galaxy S9 سامسونگ نزدیک می‌شویم، خبرهای بیشتری درباره آن‌ها منتشر می‌شود. یک منبع آگاه توانسته است با نسخه واقعی این گوشی کار کند. او ادعا کرده است که دوربین Galaxy S9 Plus با دیافراگم متغیر می‌تواند در شرایطی با نور بسیار کم هم تصاویر فوق العاده‌ای را ثبت کند.
۱۳۹۶/۱۲/۵

یک منبع آگاه که نخواسته نامش فاش شود به برخی خبرگزاری‌ها اعلام کرده که توانسته است با گوشی واقعی Plus Galaxy S9 کار کند. او اعلام کرده که دوربین این گوشی قادر است در شرایطی با نور بسیار کم هم تصاویر فوق العاده‌ای را ثبت کند. پیش از این شایعه شده بود که تنها مدل Galaxy S9 از یک لنز با دیافراگم متغیر بهره می‌برد اما حالا خبرگزاری‌های متعددی گزارش کرده‌اند که یکی از لنزهای دوربین دوگانه در مدل Galaxy S9 Plus هم از دیافراگم متغیر بهره می‌برد. همین ویژگی باعث می‌شود دوربین این گوشی بتواند در نور بسیار کم هم تصاویر باکیفیت با همه جزئیات درون منظره را ثبت کند. منبع اصلی انتشار این خبر همچنین تأیید کرده است نسخه بازار آمریکا از این دوگانه پرچم‌دار طبق انتظارها به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی و قدرت فرکانس 2.4 گیگاهرتز مجهز می‌شود. البته به نظر می‌رسد این فرکانس متعلق به 4 هسته با ویژگی بهینه‌سازی مصرف انرژی باشد در حالی که انتظار می‌رود 4 هسته دیگر با حداکثر قدرت 2.8 گیگاهرتز پردازش کنند.

image

این فبلت همچنین قرار است مانند Galaxy S8 Plus باتری غیرقابل تعویضی با ظرفیت 3500 میلی آمپر ساعت داشته باشد و از 6 گیگابایت حافظه رم بهره ببرد. از طرفی مدل Galaxy S9 همچنان 4 گیگابایت حافظه رم دارد و از دوربین اصلی تک لنز بهره می‌برد که دیافراگم آن متغیر گزارش شده است. تصاویر رندر شده رسمی مدل Plus این دوگانه روز گذشته برای چندمین بار در فضای وب منتشر شد و طراحی صفحه نمایش اینفینیتی آن را به نمایش گذاشت. کناره‌های پنل نمایش این گوشی خمیده طراحی شده است و مانند نسل قبلی از نسبت نمایش 18.5:9 بهره می‌برد. نکته جالب توجه در طراحی Galaxy S9 تغییر موقعیت حسگر اثرانگشت است که حالا از کنار لنز دوربین اصلی به زیر آن انتقال یافته تا احتمال لمس سهوی را از سوی کاربر کاهش دهد.

گفته می‌شود که نسخه پایه Galaxy S9 به قیمت حدودا 750 دلار در آمریکا و توسط برخی اپراتورها روانه بازار می‌شود و از اواسط ماه مارس هم به صورت عمومی در اختیار کاربران قرار می‌گیرد. مدل Plus این دوگانه هم حداقل 850 دلار قیمت گذاری می‌شود و حتی شایعه شده است که سطح بالاترین نسخه آن در کشورهای اروپایی احتمالا به قیمت 1390 دلار به فروش خواهد رسید. کمپانی سامسونگ یکشنبه هفته آینده در خلال رویداد آنپکد از این پرچم‌داران تازه رونمایی می‌کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۶
حتما هنگ تی سی نوآوری داره خخخخخخخ جرات نکرد تو این نمایشگاه شرکت کنه چون همون سالی 10 تا گوشی رو نمیتونست بفروشه :))))))))))))

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۵
بهترین گوشی با بهترین دوربین با فاصله بهترین پرچمدار سال 2018

محمد

۱۳۹۶/۱۲/۵
همچین نمره ای در دکسو بگیره که برند هایی مثل هنگ تی سی تا چند سال دیگه هم بهش نرسن خخخخخخخخخخخخ

هادی

۱۳۹۶/۱۲/۵
عزیزم شما دیگه دنبال چی هستی که میگی سامی نوآوری نداره ؟ نکنه شما خودت ایده های خیلی نوآورانه ای داری ؟

مانی

۱۳۹۶/۱۲/۵
تا معرفی S10 در حد همین شایعه میمونه
سامسونگ دیگه نوآوری نداره، تمام تلاشش روی اخبار و تبلیغاته که اونم متاسفانه با وضعیت رقابت بین بِرندهای موجود کار دشواریه