خانهاخبار
گوشی ZenFone 5 Lite ایسوس در تصاویر جدید فاش شد

گوشی ZenFone 5 Lite ایسوس در تصاویر جدید فاش شد

شرکت ایسوس، به‌زودی از گوشی‌های ZenFone 5 رونمایی خواهد کرد و مدل لایت، به‌تازگی در تصاویر مختلفی فاش شده است.
۱۳۹۶/۱۱/۲۴

یک کاربر در اینستاگرام، به‌تازگی تصویری را در صفحه خود منتشر کرده است که گوشی معرفی نشده ایسوس را به نمایش می‌گذارد. به‌نظر می‌رسد مدل فاش شده، ZenFone 5 Lite ایسوس باشد؛ تصویر رندری رسمی این مدل، مدتی پیش توسط ایوان بلس منتشر شده بود.

طراحی کلی گوشی به آنچه که پیش‌تر از این مدل به‌دست آمده بود، شباهت دارد؛ به همین جهت، بی‌راه نیست اگر بگوییم مدل فاش شده، ZenFone 5 Lite خواهد بود و این مدل، ZenFone 5 نیست. بدنه گوشی جدید ایسوس، براق است و لوگوی شرکت تایوانی در پنل پشتی، جلب‌توجه می‌کند. ضمن اینکه ZenFone 5 Lite به دوربین دوگانه عمودی مجهز شده است و حسگر اثرانگشت در پایین دوربین اصلی قرار دارد.

image

میان‌رده جدید ایسوس به پورت USB Type-C مجهز شده است و در لبه‌ی پایین خود، بلندگوی استریو دارد. با توجه به اینکه حسگر اثرانشت در پنل پشتی جای گرفته است، انتظار داریم مدل «Lite» گوشی‌های ZenFone 5 ایسوس فاقد دکمه‌ی فیزیکی Home باشد؛ به جای همین، این مدل احتمالاً از دکمه‌های ناوبری نرم‌افزاری سیستم‌عامل اندروید استفاده می‌کند.

ایوان بلس، پیش‌تر مدعی شده بود گوشی جدید ایسوس به نمایشگری کشیده با نسبت ابعاد 18 به 9 مجهز خواهد شد و رزولوشن Full HD+ دارد. اندازه صفحه‌نمایش بین 5.7 اینچ و 6.0 اینچ خواهد بود. در رابطه با دوربین این مدل، بحث و جدل‌های مختلفی وجود دارد؛ افشاگر معروف توئیتر به تجهیز ZenFone 5 Lite به دوربین سلفی دوگانه 20 مگاپیکسلی و دوربین اصلی دوگانه 16 مگاپیکسلی اشاره داشت اما عده‌ای مدعی هستند از یک مدل میان‌رده، چنین ویژگی‌هایی را نمی‌توان انتظار داشت. مدل Lite گوشی ZenFone 5 احتمالاً به دو سنسور 16 و 2 مگاپیکسلی در پنل پشتی خود مجهز خواهد شد؛ ضمن اینکه از دو سنسور 20 و 2 مگاپیکسلی در حاشیه‌ی بالای نمایشگر بهره می‌گیرد.

image

در همین رابطه، تصاویر رندری نیز منتشر شده است که ZenFone 5 Lite را به نمایش می‌گذارد؛ ظاهراً این مدل به رنگ مشکی و قرمز عرضه خواهد شد. همچنین ممکن است مدلی از آن با رنگ سفید ارائه شود. حاشیه‌های اطراف نمایشگر در گوشی جدید ایسوس، باریک است؛ ضمن اینکه دو کلید فیزیکی در لبه‌ی سمت راست گوشی قرار دارد. گوشه‌های صفحه‌نمایش نیز دارای انحنا است.

به جزء ZenFone 5 Lite، دو مدل دیگر نیز در نمایشگاه MWC 2018 معرفی خواهند شد؛ ZenFone 5 و ZenFone 5 Max نیز احتمالاً تا اواخر ماه فوریه رونمایی می‌شوند. مدل ZenFone 5 Max به نمایشگری کشیده و بزرگ مجهز شده است و باتری با ظرفیت باتری دارد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

الهام

۱۳۹۶/۱۱/۲۴
حالا اونایی که بعد از معرفی Lg G6 به گرد بودن صفحه نمایش در گوشه ها-که متناسب با انحنای گوشه های فریم گوشی بود- کلی ایراد گرفتن و داستان ها سراییدن!!! کجان که ببینن تموم برندها رفتن یا دارن میرن سراغ این نوع طراحی؟؟؟؟ ها؟؟؟؟