خانهاخبار
پوستر تبلیغاتی Galaxy S9 Plus سامسونگ به مناسبت سال نوی چینی

پوستر تبلیغاتی Galaxy S9 Plus سامسونگ به مناسبت سال نوی چینی

سامسونگ قرار است دوگانه پرچم‌دار تازه‌اش را چند هفته دیگر معرفی کند. S9 و S9 Plus در هفته‌های اخیر در مرکز شایعه‌ها قرار گرفتند و تقریبا هر روز شاهد انتشار گزارش‌های تازه‌ای درباره آن‌ها هستیم. تازه‌ترین خبر فاش شده بنر تبلیغاتی S9 Plus را برای سال نوی چینی به نمایش می‌گذارد.
۱۳۹۶/۱۱/۲۳

تصویر تازه‌ای از بنر تبلیغاتی پرچم‌دار Plus Galaxy S9 سامسونگ شب گذشته در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شد. در این بنر پیام « Happy New Year»  به چشم می‌خورد که با توجه به سپری شدن بیش از یک ماه از سال نوی میلادی، ظاهرا برای تبلیغات گوشی تازه سامسونگ به مناسبت سال نوی چینی طراحی شده است. در بنر پیش رو شاهد تصویر رندر شده مطبوعاتی از گوشی Galaxy S9 Plus سامسونگ هستیم که مشخصات و طراحی ظاهری‌اش با اغلب شایعه‌ها و تصاویر فاش شده اخیر یکسان است.

image

همان‌طور که گفتیم، طراحی ظاهری گوشی Galaxy S9 Plus در این تصویر تازه با آنچه پیش‌تر انتظار داشتیم تقریبا در یک راستا قرار می‌گیرد، اما طراحی ظاهری تنها اطلاعات به نمایش درآمده در این بنر تبلیغاتی نیست. در کنار تصویر این گوشی همچنین شاهد برخی مشخصات فنی و اطلاعات دیگر هستیم که به زبان چینی درج شده‌اند. در این بنر باز هم مشخصا به نام Galaxy S9+ اشاره شده است و حالا مطمئنیم که مدل بزرگ‌تر این دوگانه مانند نسل قبلی با پسوند پلاس معرفی می‌شود. همچنین به عدد 128 گیگابایت اشاره شده است که نشان می‌دهد سامسونگ قصد دارد یک نسخه از این پرچم‌دار تازه را با حافظه داخلی 128 گیگابایت معرفی کند. البته این مورد را پیش‌تر هم حدس زده بودیم؛ چراکه سامسونگ سال گذشته هم یک نسخه 128 گیگابایتی از Galaxy S8 و S8 Plus را در کنار سایر نسخه‌ها معرفی کرده بود.

پرچم‌دار قدرتمند Galaxy S9 Plus در این تصویر تنها در نمای روبرو به نمایش گذاشته شده است و با توجه به حاشیه مشکی حدس می‌زنیم که نسخه مشکی گوشی مذکور با پنل براق باشد؛ البته انتظار می‌رود که سامسونگ این دوگانه را در رنگ‌های متعددی روانه بازار کند و این تصویر هم ممکن است متعلق به رنگ دیگری باشد که حاشیه در آن همچنان مشکی است. اطلاعات مشخصی درباره اینکه این نسخه به منطقه خاصی متعلق است در بنر درج نشده و احتمالا نسخه بین المللی Galaxy S9 Plus را به نمایش می‌گذارد. سامسونگ قرار است دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus را در خلال رویداد آنپکد و در تاریخ 25 فوریه (6 اسفند) رسما معرفی کند. نمایشگاه بین المللی MWC 2018 بارسلون یک روز بعد برگزار می‌شود و این غول تکنولوژی ظاهرا قصد دارد پرچم‌داران تازه‌اش را در مرکز توجه قرار دهد. پیش بینی می‌شود که سامسونگ عرضه گوشی‌های تازه‌اش را از چند هفته پس از معرفی رسمی در ماه مارس آغاز کند و اغلب بازارهای هدف مهم این کمپانی به سرعت S9 و S9 Plus را دریافت کنند. البته تاریخ دقیق عرضه و همچنین قیمت نهایی این گوشی‌ها با توجه به فروشندگان و اپراتورهای همراه متفاوت خواهد بود. اطلاعات تکمیلی در این باره احتمالا پس از معرفی رسمی گوشی‌های مذکور منتشر خواهد شد.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

امین

۱۳۹۶/۱۱/۲۳
اس9 پلاس با حافظه 128 گیگابایتی بهترین پرچمدار امسال هست حتما میخرم این غول دوست داشتنی رو