خانهاخبار
قابلیت تایپ کردن به استوری اینستاگرام اضافه شد!

قابلیت تایپ کردن به استوری اینستاگرام اضافه شد!

اینستاگرام در آخرین نسخه قابلیتی به استوری‌های خود اضافه کرده تا کاربران بتوانند به راحتی متن مورد نظر خود را تایپ کنند.
۱۳۹۶/۱۱/۱۴

چندی پیش خبری مبنی بر اینکه اینستاگرام قصد دارد ویژگی جدیدی را به قسمت استوری اضافه کند، منتشر شد. این ویژگی به نام Type به کاربران اجازه میدهد تا استوری‌های متنی ایجاد و آنها را به صورت آنلاین منتشر کند. البته Type در گذشته برای کابران بعضی مناطق در دسترس بود که حالا و بعد از اعلام رسمی اینستاگرام، این ویژگی از امروز برای تمام کاربران در سراسر جهان با آخرین به‌روزرسانی قابل استفاده است.

image

آنچه در مورد ویژگی‌های جدید متفاوت است این است که نیاز به هیچ تصویری ندارد و شما می‌توانید با استفاده از فونت‌ها و سبک‌های مختلف متن‌هایی را که می‌خواهید به اشتراک بگذارید از قبیل غذا خوردن، تعریف داستان یا نقل قولی از افکار خود.

کاربران از این پس می‌توانند متن‌ها را با ظاهری خاص در کنار تصویر و ویدیوهای خود اضافه کنند. ولی فراموش نکنید که قوانین استوری کماکان مثل سابق هستند و پست‌های شما بعد از 24 ساعت ناپدید می‌شوند.

هنوز ممکن است این قابلیت برای تمام کاربران فعال نشده باشد و مدتی زمان برای اضافه شدن آن نیاز باشد. پس به آخرین نسخه اینستاگرام به‌روزرسانی کنید و منتظر این ویژگی جدید باشید.

 

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)