خانهاخبار
آغاز عرضه فبلت Xperia XA2 Ultra سونی از هفته آینده

آغاز عرضه فبلت Xperia XA2 Ultra سونی از هفته آینده

سونی ماه گذشته سه میان رده تازه را معرفی کرد. Xperia XA2 Ultra در این میان فبلت تازه سونی است که مجوز TENAA دریافت کرده و به زودی روانه بازار می‌شود.
۱۳۹۶/۱۱/۱۲

گوشی Xperia XZ2 Ultra سونی یک ماه پیش در کنار میان رده‌های Xperia XA2 و Xperia L2 رسما در خلال برگزاری نمایشگاه CES 2018 معرفی شدند. این غول تکنولوژی ژاپنی تأیید کرد که فبلت میان رده تازه‌اش در کنار دو مدل دیگر از ماه آینده روانه آمریکا و به تدریج سایر کشورها خواهند شد. سونی همچنین قصد دارد این گوشی‌ها را از هفته آینده وارد بازار چین کند و در خلال هفته گذشته هم شاهد انتشار اسناد مربوط به مجوز TENAA، رگولاتوری چین، برای این فبلت بودیم.

image

دعوتنامه مربوط به عرضه رسمی گوشی Xperia XA2 Ultra و همچنین پروژکتور هوشمند اندرویدی Xperia Touch به تاریخ 4 فوریه (15 بهمن) در شانگهای چین اشاره کرده است. از طرفی پروژکتور مذکور اولین بار در فوریه سال 2017 رونمایی شد. حالا به نظر می‌رسد که سونی قصد دارد آن را در آینده نزدیک روانه بازار چین کند.

کمپانی سونی در نمایشگاه CES 2018 لاس وگاس آمریکا اعلام کرد که گوشی Xperia XA2 Ultra در دو نسخه با حافظه داخلی 32 و 64 گیگابایت عرضه خواهد شد. حالا با انتشار اسناد TENAA به نظر می‌رسد که تنها نسخه 64 گیگابایتی آن در چین عرضه شود. همچنین جالب است بدانید که ظرفیت نسخه چینی فبلت مذکور کمی کمتر از نسخه‌های دیگر و معادل 3430 میلی امپر گزارش شده است. سایر مشخصات فنی و مندرج در فهرست TENAA با نسخه بین المللی Xperia XA2 Ultra یکسان به نظر می‌رسد.

image

در اساس گزارش TENAA، نسخه چینی Xperia XA2 Ultra صفحه نمایش بزرگ 6 اینچی از نوع IPS LCD دارد که از وضوح تصویر فول اچ دی پشتیبانی می‌کند. این فبلت به پردازنده 8 هسته‌ای با قدرت فرکانس 2.2 گیگاهرتز مجهز شده است که حدس می‌زنیم مانند نسخه‌های دیگرش همان کوالکام اسنپ‌دراگون 630 باشد. حافظه رم آن 4 گیگابایت است و از کارت حافظه جانبی هم پشتیبانی می‌کند. دوربین اصلی آن یک لنز 23 مگا پیکسلی دارد و دو حسگر 16 مگا پیکسلی در پنل جلویش تعبیه شده است. سیستم عامل اندروید 8.0 اوریو به صورت پیش فرض روی Xperia XA2 Ultra نصب می‌شود و در رنگ‌های نقره‌ای، مشکی، آبی و طلایی به فروش می‌رسد.

image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
بدرد نمیخوره مثل همیشه

Saeed

۱۳۹۶/۱۱/۱۳
فوق العاده هست بدون شک میخرمش

باران

۱۳۹۶/۱۱/۱۲
بسبار عالی

Mohammad.Sh

۱۳۹۶/۱۱/۱۲
پایینش خیلی خالی و زشت