خانهاخبار
قیمت احتمالی دوگانه Galaxy S9 سامسونگ فاش شد

قیمت احتمالی دوگانه Galaxy S9 سامسونگ فاش شد

در حالی که شایعه‌های متعددی مبنی بر احتمال افزایش قیمت دوگانه تازه سامسونگ منتشر شده بود، یک خبرگزاری کره‌ای در یک گزارش تازه به قیمت احتمالی Galaxy S9 در این کشور اشاره کرده است. قیمت این گوشی‌ها در کره جنوبی حدودا 10% ارزان‌تر از سایر کشورها خواهد بود.
۱۳۹۶/۱۱/۱۰

همان‌طور که می‌دانید، دو روز پیش گزارشی منتشر شد و یکی از فاش کنندگان ادعا کرد که دوگانه Galaxy S9 و S9 Plus احتمالا گران‌ترین گوشی‌های سامسونگ در تاریخ آن خواهند بود. امروز شاهد انتشار گزارش تازه‌ای از سوی یکی از خبرگزاری‌های کره جنوبی هستیم که قیمت تخمینی این گوشی‌ها  و همچنین تاریخ دقیق عرضه آن‌ها را اعلام کرده است.

انتظار می‌رود که گوشی‌‌های Galaxy S9 و S9 Plus در کره جنوبی توسط هر سه اپراتور اصلی این کشور در دسترس کاربران قرار گیرند. سخنگوی یکی از این اپراتورهای تلفن‌های همراه اعلام کرده است : « قیمت دوگانه S9 و S9 Plus سامسونگ در این کشور قطعا افزایش می‌یابد اما تصمیماتی اتخاذ شده است تا این افزایش قیمت چندان زیاد نباشد و به کاربران فشار وارد نکند».

image

گوشی Galaxy S8 سال گذشته به قیمت 879 دلار در کشور کره جنوبی وارد بازار شد. حالا انتظار می‌رود که Galaxy S9 در همین کشور حدودا 897 تا 939 دلار قیمت گذاری شود. گوشی Galaxy S8 همچنین در آمریکا با 10% افزایش قیمت در حدود 800 دلار در دسترس قرار گرفت.

دوگانه S9 و S9 پلاس در تاریخ 6 اسفند در رویداد آنپکد سامسونگ رسما معرفی می‌شوند و پیش فروش آن‌ها هم طبق این گزارش از 2 تا 8 مارس امکان پذیر خواهد بود. همان‌طور که می‌دانید، سامسونگ سال گذشته صفحه نمایش اینفینیتی را با دوگانه S8 معرفی کرد و تصمیم گرفته است امسال به جای تغییرات چشم‌گیر در طراحی، تجربه کاربری را بهبود ببخشد. اطلاعات دقیق درباره عرضه عمومی این گوشی‌های تازه احتمالا پس از معرفی رسمی از سوی سازنده اعلام خواهد شد.

افزایش قیمت دوگانه S9 همچنین نشان می‌دهد که سامسونگ احتمالا قصد دارد فبلت Galaxy Note 9 را چند ماه دیگر با حسگر اثرانگشت زیر صفحه نمایش و حتی قیمت بالاتر معرفی کند.

نظر شما درباره افزایش قیمت Galaxy S9 با در نظر گرفتن تغییرات اندک آن چیست؟ آیا این موضوع می‌تواند فروش این پرچم‌دار تازه را تحت تاثیر قرار دهد؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (10 نظر)

علی

۱۳۹۶/۱۱/۱۴
ای خدا کی ما ایرانی ها می خواهیم از عقاید وتعصبات غلط دست برداریم. یه چیزی که خوب باشه و امتحانش پس داده باشه دیگه این حرفها چیه لوازم اشپزخونه درست میکنه. بخدا یه خورده از فکر مون استفاده کنیم بد نیست.
اگه نقد داری دلیل منطقی بیار نه که چون لوازم ... درست میکنه پس بده

farfar1993

۱۳۹۶/۱۱/۱۳
کار با ارزش خرید این محصول ندارم، اما واقعا قیمت این گوشی اندازه چند ماه حقوق ماست؟

iran

۱۳۹۶/۱۱/۱۱
اینکه ادم دنبال بهترین ها باشه خیلی خوبه اما در بهترین بودن این شک دارم!

حسین

۱۳۹۶/۱۱/۱۱
نه پس اپل خوبه نه چیزی میشه ریخت توش نه میشه به راحتی چیزی ازش بریزی رو ویندوز نه میشه فیلم موزیک دانلود کرد حتی از تلگرام نمیتونی چیزی سیو کنی توش بعد اونوقت شیش هفت میلیون قیمت گوشی های جدیدشه به طرف میگیم چرا ایتقدر پول دادی وقتی عملا این همه دستت بسته است میگه اپله دیگه اپل فرق داره! اره فرق داره تو عدم کاربردش! همین اپل با کلی منم منم بازیش پنلای گوشیشو میده دیگران تولید کنن. بعد از دوسال تکنولوژی شارژ سریع و شارژ وایرلس هنوز این امکانو با کلی هزینه باید تهیه کنیش و تو جعبه فست شارژ نزاشتن!

محمد

۱۳۹۶/۱۱/۱۱
ارزش خریدش بسیار بالاتر از بقیه برند هاست به خصوص هنگ تی سی بارها تغییرات این گوشی با اس8 رو واست توضیح دادم ولی وقتی خودت رو به خواب خرگوشی زدی نمیشه بیدارت کرد