خانهاخبار
مشخصات موتو E5 و E5 پلاس در وب‌سایت FCC

مشخصات موتو E5 و E5 پلاس در وب‌سایت FCC

آخرین اطلاعات منتشر شده از گوشی‌های جدید موتورولا نشان می‌دهد که خبری از صفحه نمایش بدون حاشیه در آن‌ها نیست.
۱۳۹۶/۱۱/۹

تصویر زیر جدیدترین رندر مربوط به موتو E5 را نشان می‌دهد.

image

وجود حسگر اثر انگشت ( لوگوی موتورولا در مرکز آن)، سایز محتمل 5 اینچی صفحه نمایش و پردازشگر مدیا‌تک از مشخصات این دو مدل است. روز گذشته هر دوی این گوشی‌ها روی وبسایت FCC قرار گرفتند.

این دو گوشی با نام‌های XT-1922-4 و XT-1922-5 در سایت FCC هستند. اگرچه در مستندات این سایت اطلاعات زیادی از این دو مدل منتشر نشده است، اما اعلام شده که هر دو گوشی با باتری 4000 میلی آمپری عرضه می‌شوند. سال گذشته موتو E4 به باتری 2800 میلی آمپری و E4 پلاس به باتری فوق‌العاده 5000 میلی آمپری مجهز بودند.

انتظار می‌رود که موتو E5 و موتو E5 پلاس در 3 آوریل رونمایی شوند. حسگر اثر انگشت به قاب پشتی منتقل می‌شود و دکمه فیزیکی هوم جلوی گوشی، جای خود را به نام حک شده برند موتو می‌دهد. طبق شواهد چیزی که انتظار می‌رود در این بخش ببینیم نام کامل موتورولا در جلوی گوشی است. احتمالا تفاوت عمده دیگری در این دو گوشی نخواهیم دید. برخلاف برخی مدل‌های موتورولا که در سال 2018 معرفی خواهند شد، در این دو مدل از صفحه نمایش بدون حاشیه استفاده نمی‌شود و همچنین نسبت ابعاد نیز 16:9 باقی خواهد ماند. هر دو مدل از درگاه MicroUSB استفاده می‌کنند و خبری از درگاه Type-C در آن‌ها نیست.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)