خانهاخبار
Galaxy S9 در کدام بازار با کم‌ترین قیمت عرضه خواهد شد؟

Galaxy S9 در کدام بازار با کم‌ترین قیمت عرضه خواهد شد؟

براساس اعلام رسمی، Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus ممکن است قیمت کم‌تری نسبت به نسل گذشته داشته باشد. ادامه مطلب را در جی‌اس‌ام دنبال کنید.
۱۳۹۶/۱۰/۲۹

نمایشگاه MWC 2018 در اوایل اسفند، آغاز به‌کار خواهد کرد و به همین جهت، شرکت‌های مختلف از پرچم‌داران خود برای سال 2018 رونمایی می‌کنند. Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus جزو محصولاتی هستند که انتظار زیادی از آن‌ها وجود دارد و بسیاری برای معرفی رسمی این دو گوشی در اواخر ماه فوریه، لحظه‌شماری می‌کنند. با وجود اینکه شایعات مختلفی از اعضای جدید سری Galaxy S در طی چند ماه اخیر فاش شده است اما هنوز نمی‌دانیم سامسونگ، جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus را با چه قیمتی به بازار عرضه خواهد کرد.

image

سال گذشته، بسیاری از سازندگان قیمت گوشی‌های هوشمند خود را به دلیل بالا رفتن هزینه قطعات و نوسانات قیمت ارز‌های مختلف افزایش داده بودند. به همین جهت، پیش‌بینی می‌شد که Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus با قیمت بیشری نسبت به نسل قبل عرضه شود. به‌تازگی Quan Guixian، رئیس شعبه سامسونگ در چین در طی یک مصاحبه اعلام کرده است که بسیاری از سازندگان به منظور ارائه‌ی تجربه‌ی کاربری، قیمت گوشی‌های هوشمند خود را افزایش داده‌اند؛ هرچند قیمت گلکسی اس 9 در چین در پایین‌ترین حد ممکن خواهد بود. به همین جهت، ممکن است پرچم‌داران جدید سامسونگ با قیمت کم‌تری نسبت به مدل‌های فعلی عرضه شود. انتظار می‌رود نسل جدید سری Galaxy S با قیمت پایه در حدود 800 دلار به فروش برسد.

دو گوشی جدید سامسونگ با شماره مدل SM-G9600 و SM-G9608 موفق به دریافت تأییدیه در چین شده‌اند؛ با توجه به نزدیکی عرضه Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus، به‌نظر می‌رسد این دو گوشی همان پرچم‌داران 2018 سامسونگ باشند.

image

شرکت سامسونگ، گوشی پرچم‌دار Galaxy S9 را به صفحه‌نمایش 5.8 اینچی مجهز خواهد کرد که تراشه اسنپدراگون 845 یا اگزینوس 9810 به آن قدرت می‌دهد؛ در نسخه‌های مخصوص برای بازار ایالات متحده و چین، پردازنده جدید کوالکام به عنوان قلب تپنده‌ی جانشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus انتخاب شده است. گمان می‌رود پرچم‌دار 2018 از قابلیت‌هایی نظیر سیستم تشخیص چهره پشتیبانی کند؛ ضمن اینکه حسگر اثرانگشت در این گوشی، جای‌گیری بهتری نسبت به نسل قبل خواهد داشت. با این‌حال از نظر طراحی، پرچم‌داران جدید سامسونگ را متفاوت‌تر از نسل گذشته نخواهید یافت؛ انتظار می‌رود حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش در جاشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus در هر دو مدل حفظ شده باشد. 

در پنل پشتی پرچم‌دار 5.8 اینچی سامسونگ، از یک دوربین 12 مگاپیکسلی استفاده شده است؛ برخلاف Galaxy S9 Plus، در این گوشی خبری از دوربین دوگانه نیست و شرکت سازنده از یک دوربین استفاده خواهد کرد. در صورتی‌که شایعات پیرامون عرضه Galaxy S9 Plus با دوربین دوگانه صحت داشته باشد، این گوشی اولین مدل مجهز به دوربین دوگانه از میان گوشی‌های پرچم‌دار سامسونگ نیست. شرکت سازنده، فبلت گلکسی نوت 8 را در نیمه دوم سال گذشته عرضه کرده است که دوربین دوگانه دارد.

انتظار می‌رود Galaxy S9 و Galaxy S9 Plus به قابلیت‌هایی نظیر شارژ بی‌سیم، جک هدفون 3.5 میلی‌متری و گواهی IP68 مجهز شده باشند. آن‌طور که پیداست، پیش‌فروش پرچم‌داران جدید سامسونگ از تاریخ 1 مارس آغاز می‌شود و مدل‌های فوق در تاریخ 16 مارس در بازارهای مختلف عرضه خواهند شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
عالیه قیمتش هم مناسبه متشکریم سامسونگ

yashar2080

۱۳۹۶/۱۰/۳۰
"انتظار می‌رود حاشیه‌های بالا و پایین صفحه‌نمایش در جاشین Galaxy S8 و Galaxy S8 Plus "... چی شد پس؟!!!!! شما ه خیلی تبلیغ میکردین حاشیه های خیلی کمی خواهد داشت!!!!!!!!!!!....هیچ نو آوری در این گوشی پیدا نکریدن رو سنسور اثر انگشتش که اصلا دیگه در گوشیهای سامسونگ هیچ کس استفاده نمیکنه چون در بدترین محل گذاشتن... مانور میدین:))))

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۲۹
به احتمال قوی اکثراً سوئیچ میکنن آیفونX