خانهاخبار
Energizer یک گوشی هوشمند 4500 میلی‌آمپری معرفی کرد

Energizer یک گوشی هوشمند 4500 میلی‌آمپری معرفی کرد

شرکت انرجایزر که در صنعت باتری شناخته شده است از یک گوشی هوشمند با باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی رونمایی کرد که تا 12 ساعت به گوشی شارژ می‌دهد.
۱۳۹۶/۱۰/۱۷
image

Energizer نامی شناخته شده در تولید انواع باتری است؛ حالا این شرکت وارد بازار گوشی‌های هوشمند شده است تا شاید مشکل عمر کوتاه باتری این دستگاه‌ها را با تکیه بر تجربه خود حل کند.

Power Max P600s نام گوشی هوشمند انرجایزر است که با داشتن باتری 4500 میلی‌آمپرساعتی می‌تواند بیش از 12 ساعت به دستگاه شارژ دهد و تا 16 روز آن را در حالت استندبای روشن نگه دارد. اگر این مدت زمان برای شما کافی نیست می‌توانید با فعال‌ کردن حالت ذخیره انرژی، طول عمر باتری را باز هم بیشتر کنید.

Power Max P600s یک نمایشگر 6 اینچی کشیده در اختیار دارد و از پردازنده Helio P25 بهره می‌برد. این گوشی در دو مدل 32 و 64 گیگابایتی با 3 یا 6 گیگابایتی حافظه رم به بازار عرضه می‎شود. لرزهای دوربین دوتایی این دستگاه 13 + 5 مگاپیکسلی است و با باتری آن را از طریق پورت Type-C به سرعت می‌توان شارژ کرد.

این گوشی هوشمند قرار است از اواسط ژانویه با دو رنگ سیاه و آبی تیره در بازار عرضه شود ولی هنوز درباره قیمت آن چیزی نمی‌دانیم.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

مهراد

۱۳۹۶/۱۰/۱۷
پاور بانک های خیلی بی کیفیتی داره حالا گوشیش دیگه چی باشه :|