خانهاخبار
تایید شد؛ پشتیبانی پرچم‌دار Mi 7 شیائومی از شارژ بی‌سیم

تایید شد؛ پشتیبانی پرچم‌دار Mi 7 شیائومی از شارژ بی‌سیم

شیائومی یکی از سازندگان چینی گوشی‌های هوشمند است که آن را به خاطر طراحی‌های ظاهری مدرن می‌شناسیم. پرچم‌دار بعدی این سازنده Mi 7 است و شیائومی روز گذشته مجهز شدن آن را به ویژگی شارژ بی سیم تأیید کرد.
۱۳۹۶/۱۰/۱۲

کمپانی چینی شیائومی روز گذشته در حساب کاربری رسمی‌اش در WeChat رسما تأیید کرد که Mi 7، پرچم‌دار بعدی این سازند، از ویژگی شارژ بی سیم هم پشتیبانی می‌کند. این کمپانی همچنین اعلام کرد که برای تعبیه ویژگی مذکور در پرچم‌دار بعدی‌اش با کمپانی آمریکایی Integrated Device Technology همکاری می‌کند. درواقع ماژول شارژ بی سیم قرار است از همین سازنده آمریکایی خریداری شود اما قیمت هر واحد آن اعلام نشده است. البته ابزار مشابهی در حال حاضر به صورت آنلاین برای مصرف کنندگان در دسترس قرار دارد و قیمت آن حدودا 5 دلار است. این بیانیه تازه شیائومی با آنچه قبلا در شایعه‌ها درباره Mi 7 دیده بودیم، در یک راستا قرار دارد؛ اما این غول تکنولوژی چینی هنوز جزئیات مدل شارژ بی سیمی را که از IDC می‌خرد، منتشر نکرده است. بازه تنوع محصولات کمپانی IDC از یک مدل 3 واتی یک مسیره تا 15 واتی دو مسیره را شامل می‌شود و به همین خاطر گوشی Mi 7 شیائومی احتمالا با استاندارد شارژ بی سیم Qi هم سازگار خواهد بود. همچنین پیش بینی می‌شود که سرعت شارژ بی سیم در این گوشی با استانداردهای شارژ با سیم نسل اول یا دوم برابر باشد.

image

کمپانی شیائومی در راستای تأمین ماژول‌های شارژ بی سیم مورد نیازش از IDC همچنین در نظر دارد از محصولات RF این سازنده هم بهره ببرد. بدین ترتیب آنتن‌های بی سیم گوشی Mi 7 با باندهای ارتباطی بی سیم کشور آمریکا کاملا سازگار خواهند بود. با توجه به این موضوع حدس می‌زنیم Mi 7 اولین گوشی پرچم‌دار شیائومی خواهد بود که توسط اپراتورهای متعددی در آمریکا به فروش می‌رسد. البته کاربران و علاقه‌مندان آمریکایی برند شیائومی همیشه قادر بودند گوشی‌های مورد نظرشان را از طریق سایر فروشندگان مانند آمازون، گیربست و نیواگ وارد کشور کنند؛ اما شیائومی هنوز هیچ کانال رسمی برای وارد کردن گوشی‌هایش در آمریکا راه‌اندازی نکرده است. وب‌سایت رسمی شیائومی در آمریکا هم تنها لوازم جانبی این سازنده را به فروش می‌رساند.

با توجه به گزارش‌های قبلی باید بگوییم گوشی Mi 7 شیائومی احتمالا از پردازنده پرچم‌دار 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 845 با 8 هسته پردازشی قدرت می‌گیرد و 6 گیگابایت هم رم دارد. صفحه نمایش آن 6 اینچی بدون حاشیه گزارش شده و گفته شده است که در طراحی ظاهری آن ردپای آیفون 10 و اسنشال فون دیده می‌شود. همچنین شایعه شده است که پنل نمایش OLED این گوشی توسط سامسونگ تأمین شده است و دوربین اصلی دوگانه آن از دو لنز 16 مگا پیکسلی بهره می‌برند. حسگر اثرانگشت مانند اغلب گوشی‌های تازه در پنل پشتی گوشی مذکور تعبیه می‌شود و احتمالا شاهد معرفی تکنولوژی تشخیص چهره شیائومی با ورود این گوشی خواهیم بود. ظرفیت باتری Mi 7 شیائومی معادل 3350 میلی آمپر ساعت خواهد بود و شایعه شده است که قیمت اولیه آن احتمالا 2699 یوان معادل 400 دلار خواهد بود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۱۲
همینو اگه اپل بزنه
پاساژ علاءالدین دوازده میلیون اتیکت میزنه روش