خانهاخبار
طراحی نهایی پرچم‌دار Meizu 15 Plus فاش شد

طراحی نهایی پرچم‌دار Meizu 15 Plus فاش شد

کمپانی چینی میزو قصد دارد سال 2018 را با دست پر آغاز کند. این سازنده دو گوشی بدون حاشیه میان رده و سطح بالا را در دست توسعه دارد و یکی از آن‌ها قرار است به مناسبت تولد 15 سالگی سازنده نام گذاری شود.
۱۳۹۶/۱۰/۱۰

همان‌طور که می‌دانید، کمپانی میزو هم قصد دارد به جمع سازندگان گوشی‌های بدون حاشیه بپیوندد و این ترند محبوب را از سال 2018 در گوشی‌های هوشمندش به کار ببرد. بر اساس شایعه‌های اخیر پیش بینی می‌شود که میان رده M6S اولین گوشی بدون حاشیه این سازنده در سال 2018 باشد اما هنوز معلوم نیست که توسط میزو یا برند زیرمجموعه آن یعنی mBlu معرفی می‌شود. به جز این گوشی میان رده که احتمالا به قیمت مناسبی هم وارد بازار خواهد شد، میزو یک گوشی مخصوص دیگر هم در دست توسعه دارد. این گوشی پرچم‌دار قرار است به مناسبت تولد 15 سالگی سازنده‌اش معرفی شود و احتمالا Meizu 15 Plus نام می‌گیرد. این گوشی هم در روزهای اخیر در مرکز شایعه‌ها قرار گرفته بود و حالا تصویر دیگری منسوب به Meizu 15 Plus در شبکه اجتماعی چینی Weibo منتشر شده است که آن را در فهرست محصولات یک وب‌سایت دیگر به نمایش می‌گذارد.

در این تصویر که از صفحه مونیتور لپتاپ یک کاربر ثبت شده است، شاهد تصویر گوشی مذکور به رنگ مشکی در کناره سمت راست صفحه و نام 15 Plus در سمت چپ صفحه هستیم. با توجه به این تصویر می‌توان شایعه طراحی بدون صفحه را هم تا حدودی تایید کرد؛ چراکه صفحه نمایش این گوشی مشخصا بخش عمده‌ای از فضای پنل جلو را به خودش اختصاص داده است. حاشیه پایین صفحه نمایش همچنان کمی ضخیم به نظر می‌رسد اما حاشیه سه طرف دیگر به طرز چشم‌گیری کاهش یافته است. 15 plus همچنین از حسگر سلفی با یک لنز در میانه عرض حاشیه بسیار باریک بالای پنل جلو بهره می‌برد.

image

همان‌طور که در شایعه‌ها و تصاویر فاش شده قبلی هم شاهد بودیم، 15 plus به دوربین اصلی با لنز دوگانه و چینش عمودی در پنل پشتی مجهز شده و فلش LED هم در ماژولی گرد زیر آن قرار گرفته است. البته برخی جزئیات موجود در این تصویر با آنچه قبلا دیده بودیم متفاوت به نظر می‌رسد. برای مثال پیش از این شاهد لوگوی برند میزو در میانه پنل پشتی با طراحی افقی بودیم؛ اما حالا موقعیت این لوگو به گوشه پایین سمت راست و حالت عمودی تغییر یافته است. البته هیچ خبری هنوز توسط مقامات میزو مورد تأیید قرار نگرفته است و همه گزارش‌ها هنوز شایعه هستند. از طرفی این تصویر تازه واقعی‌ترین گزارش تازه از گوشی 15 Plus به نظر می‌رسد و باعث شده است کمی نسبت به صحت شایعه‌های قبلی دچار تردید شویم.

پیش بینی می‌شود که این گوشی از پردازنده 64 بیتی کوالکام اسنپ‌دراگون 835 با 8 هسته پردازشی قدرت بگیرد و نسخه Meizu 15 هم به پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 660 مجهز شود. همان‌طور که گفتیم، 15 Plus نسخه مخصوص تولد 15 سالگی میزو است و این سازنده چینی هم احتمالا قصد دارد هر دو گوشی Meizu 15 و 15 plus را به همین مناسبت و در مارس سال 2018  رسما معرفی کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۱۰/۱۰
مثل مور و ملخ گوشی میاد بازار
ولی لامصب پول نیست که بخری?
الهی که مصبش بیسوزه