خانهاخبار
لیست لوازم جانبی گلکسی اس 9 فاش شد

لیست لوازم جانبی گلکسی اس 9 فاش شد

اخیرا یک فروشگاه آنلاین لیستی منتشر کرده که اگر صحت داشته باشد وجود پد شارژر بی‌سیم و دکس پد جدید برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس تایید می‌شود.
۱۳۹۶/۱۰/۳

یک فروشگاه خرده‌فروش آنلاین، لیستی به رسانه‌ها داده که در آن، لوازم جانبی گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس به چشم می‌خورد. این فروشگاه مدعی شده که سامسونگ لیست لوازم جانبی پرچم‌داران آینده‌اش را به خرده‌فروشان داده است.

در لیست شاهد کاورهای رسمی مختلفی مانند Hyperknit ،LED View ،Clear View ،Alcantara و کاور محافظ هستیم. شایان ذکر است که مشابه این کاورها برای پرچم‌داران قبلی سامسونگ نیز عرضه شده بود.

علاوه بر کاورها به وجود یک پد شارژ بی‌سیم جدید اشاره شده است. همچنین به نظر می‌رسد که سامسونگ همراه با گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس، یک دکس پد جدید عرضه خواهد کرد.

Hyperknit کاملا با کاورهای قبل سامسونگ متفاوت است، اما باقی کاورهای ذکر شده برای محصولات قدیمی‌تر سامسونگ نیز عرضه شده است. با در نظر گرفتن لیست، حدس‌ها و گمان‌هایی وجود دارد مبنی بر اینکه سامسونگ، پرچم‌داران جدیدش را نیز در رنگ‌بندی مشابه با گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس عرضه می‌کند، البته کاورهای Hyperknit و Alcantara در رنگ‌بندی قرمز نیز عرضه می‌شوند. همین امر به احتمال وجود نسخه قرمز گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس قوت می‌بخشد، البته این رنگ‌بندی احتمالا برای بازارهای محدودی عرضه می‌شود.

چندی پیش خبری نیز منتشر شد مبنی بر اینکه سامسونگ رنگ‌بندی بنفش را نیز برای گلکسی اس 9 در نظر گرفته است. شرکت کره‌ای همراه با پرچم‌داران آینده‌اش، یک دکس پد نیز عرضه می‌کند. کاربران با اتصال این ماوس و کیبورد به این پد می‌توانند از گلکسی اس 9 یا گلکسی اس 9 پلاس مانند کامپیوتر استفاده کنند.

در گزارش به این نکته نیز اشاره شده که دکس پد احتمالا دارای قابلیتی است که کاربر را از کیبورد بی‌نیاز می‌کند. با این حساب کاربران برای استفاده از قابلیت‌های دکس دیگر نیاز به حمل ماوس و کیبورد ندارند.

image

متاسفانه از لوازم جانبی تایید شده برای گلکسی اس 9 و گلکسی اس 9 پلاس هنوز تصویری منتشر نشده است. با این حساب تا زمان رونمایی از پرچم‌داران آینده سامسونگ می‌بایست صبر کنیم. به احتمال فراوان سامسونگ از محصولات جدیدش در ۶ بهمن ۱۳۹۶ رونمایی می‌کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

محمد!

۱۳۹۶/۱۰/۳
قیمتش احتمالی میگیدچند میشه؟