خانهاخبار
رندرهای جدید از طراحی احتمالی Galaxy S9

رندرهای جدید از طراحی احتمالی Galaxy S9

آنطور که از اطلاعات به دست آمده مشخص است اسکنر اثر انشگت گلکسی اس 9 به زیر لنزهای دوربین منتقل خواهد شد تا کاربران راحت‌تر به این حسگر دسترسی داشته باشند و بتوانند از آن استفاده کنند.
۱۳۹۶/۹/۲۲

یکی از انتقاداتی که به طراحی گلکسی اس 8 و حتی گلکسی نوت 8 وارد بود، بد جا بودن اسکنر اثر انگشت در طراحی گوشی بود که موجب می‏شد کاربران به سختی بتوانند انگشت خود را روی آن بگذارند.

سامسونگ در سال‌های اخیر ثابت کرده است به نظر مشتریانش در طراحی گوشی‌های خود اهمیت می‎دهد؛ تغییر محل اسکنر اثر انگشت در پرچمداران سال آینده این شرکت تاییدی بر این ادعا است.

بر اساس اطلاعاتی که از نسخه جدید اپلیکیشن S Health فاش شده بود دریافتیم که سامسونگ قصد دارد اسکنر اثر انگشت Galaxy S9 را به زیر لنزها دوربین منقل کند تا دسترسی کاربران به آن آسان‌تر باشد.

image

در رندرهای جدیدی که از Galaxy S9 منتشر شده است مشاهده می‌کنیم این حسگر چگونه در پشت گوشی قرار خواهد گرفت و ظاهر احتمالی گلکسی اس 9 به چه شکل در خواهد آمد.

همانطور که می‌بنید چیدمان لنزهای دوربین از افقی به عمودی تبدیل شده است و اسکنر اثر انگشت با قرار گرفت در زیر آنها فاصله کمتری با مرکز دستگاه پیدا کرده است.

این رندرها همچنین گلکسی اس 9 را در رنگ‌های سیاه، نقره‌ای، بنفش، آبی و طلایی نشان می‌دهد که همچون اس 8 از نمایشگر بدون لبه بهره می‌برد.

انتظار داریم Galaxy S9 از نمایشگر 5.9 اینچی، پردازنده اسنپدراگون 845، حافظه رم 6 گیگابایتی و حافظه داخلی 64 گیگابایتی بهره ببرد پیش از آغاز نمایشگاه MWC 2018 به دنیا معرفی شود.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۹/۲۶
اینهمه چرت و پرت آمار دروغینت رو از کجات در میاری .هنگ تی سی اگه کیفیت داشت حداقل تو کشور خودش فروش داشت در صوذتی که اینطور نیست و مردم ایسوس رو قبول دارن
نکته آخر مگه قرار نشد دوربین نوت8 بالای 90 گرفت در دکسو طرفدارا سامسونگ بشی چی شد زدی زیرش خخخخخخخخخخخخخخخخخخ

Keyhan

۱۳۹۶/۹/۲۵
حرف از کیفیت ساخت نزن که 6 ماه قبل از یو11 پرچمدار سامهنگ با انفجارش مضحکه عام و خاص شد حتی تو بازیا به جای نارنجک نوت7 گذاشته بودن. همون یو11 توی تست مقاومت در برابر ضربات چاقو هنگی اس8 رو له کرد. توی دوربین توی بلندی و کیفیت صدا و هدفونا توی بنچمارک توی سرعت مولتی تسکینگ توی نگه داری شارژ با توجه به جدول سایت معتبر فون ارنا... اس 8 رو بلعید. جدا از اون کلی نوآوری مختص خودش داشت که هرکدوم یه گوشی اس8 می ارزن. از بدنه حساس به فشار گرفته تا بدنه سه بعدی و سه مغز هوشمندو تکنولوژی تشخیص اناتومی گوش فرد توسط هدفونا برای ارایه بهترین صدا تا قابلیت زوم صوتی و... رو چه حسابی توان رقابت نداشت؟ این فقط نظر یه شخص اماتور مثل توه. درضمن تو چیکار به تعداد کارمندا داری!؟ از کی پنهونه سامهنگ از ابمیوه گیر تا یخچال میسازه؟ یه برند وقتی میتونه قوی عمل کنه و نوآوری داشته باشه که تمام فوکوسش روی ساخت یک دستگاه باشه مثل اچ تی سی توی دنیای گوشی

سعید

۱۳۹۶/۹/۲۵
همون هنگی u11 رو هم دیدیم که بی کیفیت ترین پرچمدار سال میشه حتی توان رقابت با glx رو هم نداره . مقایسه سامسونگ با هنگ تی سی مثل مقایسه اقیانوسه با یک قطه آب.بذار یک آمار بهت بدم در سال 2013 کارکنان سامسونگ حدود 427 هزار نفر بود و هنگ تی سی 12 هزار که مطمئنا سامسونگ الان خیلی بیشتر شده و هنگ تی سی کمتر
پایین رده سامسونگ پرچمدار هنگ تی سی رو خرد میکنه پسر جان چی میگی تو

Keyhan

۱۳۹۶/۹/۲۲
شایعه شایعه تبلیغ تبلیغ تبلیغ... هی تو گوش مردم بخونید سامسونگ سامسونگ سامسونگ... اما ازون ور هر ساله بگین اچ تی سی امسال از بازار گوشی خارج میشه که ذهن مردمو ازش دور کنید اخر سر یه پرچمدار میده تو تمام ویژگی ها پرچمدار سامسونگو میبلعه