خانهاخبار
گوشی شیائومی R1 با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک فاش شد

گوشی شیائومی R1 با حاشیه‌های فوق‌العاده باریک فاش شد

به‌تازگی، گوشی جدید شیائومی فاش شده است که احتمالاً به عنوان اولین عضو از سری R معرفی خواهد شد. این مدل با طراحی بدون لبه و نمایشگر کشیده 18:9 راهی بازار می‌شود؛ البته، قیمت چندانی بالایی نخواهد داشت.
۱۳۹۶/۹/۹

گمان می‌رود که شرکت شیائومی در حال کار روی سری جدید R از گوشی‎های هوشمند خود است و انتظار می‎رود شیائومی R1 اولین محصول این سازنده‎ی چینی باشد که از این سری معرفی خواهد شد. یک رندر از گوشی شیائومی R1 در هفته گذشته فاش شد و به‎تازگی، یک شایعه‌پرداز چینی تصاویری را از دو گوشی جدید منتشر کرده است که گمان می‌رود این مدل را به نمایش بگذارد.

گوشی جدید شیائومی R1 درون یک کیس جای گرفته است اما می‎توانید آن‎را به وضوح مشاهده کنید؛ شیائومی R1 طراحی بدون حاشیه دارد و آنطور که پیداست، حاشیه‌های اطراف نمایشگر آن بسیار باریک است. برای گوشی جدید شرکت سازنده، از پورت میکرو یواس‌بی استفاده شده است؛ به همین جهت، شیائومی R1 احتمالاً قیمت چدان زیادی نخواهد داشت. در لبه‌ی بالای گوشی نیز، جک هدفون 3.5 میلی‎متری قرار داشت که برای گوش دادن به موسیقی و آهنگ، شما را به مشکل نخواهد انداخت.

image

 دکمه‌های لمسی یا سخت‌افزاری در حاشیه‌ی پایین نمایشگر قرار ندارد و سازنده، از دکمه‌های لمسی بهره خواهد گرفت. با توجه به اینکه حاشیه‌های فوق‌العاده باریکی در اطراف نمایشگر وجود دارد، شرکت شیائومی احتمالاً حسگر اثرانگشت را به پنل پشتی گوشی انتقال می‎دهد. در حاشیه‌ی بالای صفحه‌نمایش نیز شرکت شیائومی، احتمالاً از دو سنسور برای دوربین سلفی استفاده خواهد کرد که می‌تواند نظر علاقه‎مندان به عکاسی سلفی را جلب کند.

گوشی جدید شیائومی همچنین از دو بلندگو در لبه‌ی پایین خود استفاده می‌کند؛ با این‌حال، هیچ اطلاعات دقیقی در رابطه با مشخصات سخت‏افزاری احتمالی آن وجود ندارد. انتظار می‌رود شیائومی R1 با قیمت 1499 یوآن (226 دلار) به بازار عرضه شود؛ البته مشخص نیست چینی‌ها آن‌را به صورت جهانی عرضه خواهند کرد یا فروش آن به چین محدود می‌شود.

image

سری R احتمالاً برای رقابت با گوشی‌های جدید اوپو و Vivo معرفی خواهند شد تا شرکت شیائومی، بتواند رقبای چینی‌اش را به دردسر بیاندازد. انتظار داریم شیائومی ردمی نوت 5 تا پیش از پایان سال 2017 معرفی شود؛ با این‎حال، مشخص نیست آیا مدل شیائومی R1 تا چند هفته آینده رونمایی خواهد شد یا سازنده، معرفی آن‎را به زمان دیگری موکول خواهد کرد.

همان‌طور که گفته شد، چینی‏ها شیائومی ردمی نوت 5 را نیز معرفی خواهند کرد که طراحی بدون لبه دارد؛ این مدل، احتمالاً با فاصله کمی پس از ردمی 5 و ردمی 5 پلاس توسط سازنده‌ی خود رونمایی می‌شود. ردمی 5 به نمایشگر 5.7 اینچی HD+ و ردمی 5 پلاس به صفحه‌نمایش 5.99 اینچی FHD+ مجهز خواهد شد. چیپ‌ست اسنپدراگون 450 کوالکام با سه گیگابایت رم به مدل «ردمی 5» و اسنپدراگون 625 با چهار گیگابایت رم به گوشی ردمی 5 پلاس شیائومی قدرت خواهد داد.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

mohammad.sh

۱۳۹۶/۹/۹
وارد کنندگان ما فکر کنم روی محصولات شائومی خیلی نمیتونن بالا بکشن ک انقد کم و محدود وارد میشه