خانهاخبار
از رویداد دوم آبان موتورولا بیشتر بدانید

از رویداد دوم آبان موتورولا بیشتر بدانید

موتورولا که حالا توسط لنوو اداره می‌شود، قصد دارد با معرفی و عرضه گوشی‌های مختلف دوباره برندش را احیا کند. یکی از این گوشی‌های محبوب در سال 2017، Moto Z2 Force است که احتمالا با نام‌های مختلفی در بازارهای متفاوت جهان معرفی می‌شود. موتورولا قصد دارد این گوشی را در خلال روزهای آینده به همراه یک هدفون تازه در چین رونمایی کند.
۱۳۹۶/۷/۲۸

کمپانی موتورولا در حساب شخصی‌اش در شبکه اجتماعی چینی Weibo رسما اعلام کرده است که قصد دارد 24 اکتبر (2 آبان) رویدادی برگزار کند. این سازنده نام‌آشنا همچنین یک کلیپ ویدیویی کوتاه 10 ثانیه‌ای منتشر کرده است که ظاهرا تصاویر ثبت شده توسط دوربین گوشی تازه‌اش را به نمایش می‌گذارد. حدس می‌زنیم موتورولا می‌خواهد گوشی Moto Z2 Force را معرفی کند.

همان‌طور که می‌دانید گوشی Moto Z2 force ابتدا در ماه ژوئیه معرفی شد اما هنوز در چین رونمایی نشده است. این گوشی پیش‌تر در ماه اوت در پایگاه آژانس رگولاتوری این کشور یعنی TENAA با 6 گیگابایت رم و 128 گیگابایت حافظه داخلی دیده شد و احتمالا در همین نسخه هم وارد بازار چین می‌شود.

image

Moto Z2 Force از پردازنده کوالکام اسنپ‌دراگون 835 قدرت می‌گیرد و صفحه نمایش 5.5 اینچی از نوع P-OLED با کیفیت کواد اچ‌دی دارد. این گوشی به ماژول دوربین اصلی با لنز دوگانه 12 مگا پیکسلی در پنل پشت مجهز شده و پنل جلوی آن میزبان حسگر سلفی 5 مگا پیکسلی با فلش LED اختصاصی شده است. بدنه گوشی مذکور از جنس فلز ساخته شده و ظرفیت باتری‌اش هم معادل 273 میلی‌آمپر است. حسگر اثرانگشت آن در دکمه فیزیکی خانه و در قسمت پایین پنل جلو تعبیه شده و پورت USB Type-C هم برای شارژ و استفاده هدفون در لبه پایین آن قرار گرفته است.

این گوشی هم مانند نسل اول Moto Z به چندین پین ارتباطی برای اتصال ماژول‌های موتو ماد مجهز شده است. Moto Z2 Force قادر است با همه موتو مادهای قبلی علاوه بر موتو مادهایی که سال 2017 عرضه شدند، سازگار شود.

image

به‌جز این گوشی، کمپانی موتورولا ممکن است هدفون‌های اختصاصی خودش را با طراحی  معمول سیمی و درون گوش و همچنین اتصال USB Type-C در این رویداد معرفی کند. این سازنده علاوه بر تصویر تبلیغاتی اولیه مربوط به رویداد 24 اکتبر، تیزر دیگری هم منتشر کرده است. هدفون‌های موجود در این تصویر با طراحی جالبی شبیه رقم 5 دیده می‌شوند و زیر آن نوشته شده است «5 روز مانده به رویداد». این هدفون‌ها ظاهرا به یک گوشی متصل هستند که حدس می‌زنیم همان Moto Z2 Force باشد. این گوشی ممکن نیست که Moto Z2 Play باشد چراکه این گوشی از جک هدفون بهره می‌برد.

این هدفون تازه به پنل کنترل مکالمه و تنظیم صدا هم مجهز شده است. همچنین به نظر می‌رسد روکشی با طراحی بافت روی سیم‌هایش کشیده شده است. در حال حاضر نمی‌دانیم که این هدفون تازه قرار است با چه قیمتی معرفی شود و آیا موتورولا قصد دارد آن را به عنوان اکسسوری رایگان Moto Z2 Force ارائه کند یا خیر.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)