خانهاخبار
رونمایی رسمی از تانک، نخستین شاسی بلند رضوانی

رونمایی رسمی از تانک، نخستین شاسی بلند رضوانی

کمپانی رضوانی پس از انتشار تصاویری از شاسی بلند خود، بالاخره رسما از این خودرو رونمایی کرد. با ما همراه باشید تا به معرفی آن بپردازیم.
۱۳۹۶/۷/۱۳

اگر شما به دنبال یک خودروی آفرود بسیار قدرتمند هستید و علاقه‌ای هم به استفاده از جیپ رنگلر و یا تویوتا لند کروزر ندارید، می‌توانید به سراغ شاسی بلند عملکردی رضوانی با نام تانک بروید.

image
image

این شاسی بلند زیبا، از خودروهای نظامی الهام گرفته و برای قدرت دهی آن از یک موتور 6.4 لیتری 8 سیلندر استفاده شده است که می‌تواند 500 اسب بخار قدرت و 583 نیوتن متر گشتاور تولید کند. البته آپشن‌های خاصی هم برای این خودرو عرضه می‌شود مانند دوربین حرارتی و پوشش زرهی بدنه که با وجود آنها، راننده حسی مشابه سوار شدن در خودروهای نظامی را دارد.

image
image

رضوانی می‌گوید که برای ساخت و طراحی این شاسی بلند از خودروهای نظامی کمک گرفته است اما واقعیت آن است که ظاهر آن بسیار فراتر از یک خودروی نظامی است و راننده کاملا می‌تواند با آن ارتباط برقرار کند. فنرهای بلند و حجیم در کنار سقف شیب دار که به سمت عقب شیب پیدا می‌کند، نمای جانبی خودرو را زیبا کرده و نشان دهنده زبان طراحی خودرو است. همچنین فاصله بسیار کم چرخ‌های جلو با سپر جلو، عبور از موانع و صخره‌ها را بسیار آسان جلوه می‌دهد. چراغ LED که در سقف و بالای شیشه جلو خودرو جای گرفته هم وجود نور کافی برای حرکت در شب را تضمین می‌کند.

image
image

برخلاف ظاهر خشن و گیرای بیرونی، طراحی داخل کابین لوکس و تجملاتی جلوه می‌کند. رضوانی یک پکیج را برای کابین ارائه می‌کند که با سفارش آن، شما روکش چرمی و جیر را دریافت خواهید کرد. یک نمایشگر هدآپ (یا سر بالا) هم در نظر گرفته شده که اطلاعات مهم را بر روی شیشه نمایش می‌دهد و شما را از نگاه کردن به صفحه آمپر بی نیاز می‌کند. به علاوه یک نمایشگر 7.9 اینچی در مرکز داشبورد قرار دارد که برای سیستم اطلاعات و سرگرمی در نظر گرفته شده است.

image
image

رضوانی دو پکیج آفرود مختلف را برای تانک عرضه می‌کند. با سفارش این پکیج‌ها ارتفاع خودروی شما 15 سانتی متر افزایش می‌یابد که البته افزایش بیشتر ارتفاع هم با سفارش لاستیک‌های 37 اینچی غول پیکر آفرود میسر است.

image
image

اگر حفاظت شخصی برای شما مهم است، احتمالا پوشش زرهی خودرو می‌تواند شما را راضی نگه دارد. در این پکیج ویژگی‌هایی چون شیشه‌های ضد گلوله، تایرهای نظامی، و یک حفاظت ویژه پیرامون محفظه سوخت و رادیاتور عرضه می‌شود.

قیمت رضوانی تانک از 178500 دلار آغاز می‌شود و تحویل خودروها به مشتریان پیش از پایان سال جاری میلادی آغاز خواهد شد.

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

سجاد

۱۳۹۶/۷/۱۵
فقط صاحب شرکت ایرانیه...! هنر ما سمنده!

sky line

۱۳۹۶/۷/۱۵
به پول ایران میشه 712 میلیون

هلال

۱۳۹۶/۷/۱۴
رضوانی مال کدوم کشوره؟
تانک ک ایرانیه!

reza2230

۱۳۹۶/۷/۱۴
به این میگن یه طراحی اریایی اما حیف در خاک خودمون نیست

mhakimi

۱۳۹۶/۷/۱۳
هنر نزد ایرانیان است و بس..کاش روزی تو ایران مهیا بشه