خانهاخبار
تصویر پنل جلویی Honor V10 لو رفت

تصویر پنل جلویی Honor V10 لو رفت

برند زیرمجموعه هوآوی یعنی Honor در تلاش است گوشی جدیدی به نام V10 را معرفی کند. تصویر زنده پنل جلوی این گوشی لو رفته است و طراحی ظاهری‌اش را نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۷/۱

طبق گزارش‌های متعددی که منتشر شده Honor، برند زیرمجموعه هوآوی، قصد دارد پرچم‌دار تازه‌ای به نام Honor V10 معرفی کند. تصاویر زنده موسوم به این گوشی روز گذشته در فضای وب منتشر شد و پنل جلو آن را به نمایش گذاشت. گفته می‌شود منبع انتشار این تصاویر یکی از افرادی است که در زنجیره تأمین Honor فعالیت می‌کند. طبق این تصاویر تازه، Honor V10 حداقل در دو رنگ مشکی و سفید معرفی می‌شود و از طراحی مدرن و زیبای بدون حاشیه بهره می‌برد. علی‌رغم حاشیه‌های ناچیز کنار صفحه، V10 ظاهرا به دکمه فیزیکی خانه در حاشیه پایین مجهز می‌شود که به‌صورت مستطیل طراحی شده است و بسیار باریک‌تر از سایر دکمه‌های فیزیکی رایج دیده می‌شود.

این تصاویر لو رفته Honor V10 را در رنگ‌های سفید و مشکی نشان می‌دهند. در این تصاویر شاهد هستیم که حاشیه بالای صفحه هم کاهش نیافته و میزبان 3 حسگر و بلندگوی مکالمه شده است. همان‌طور که گفتیم چیزی شبیه جایگاه دکمه خانه هم در حاشیه پایین دیده می‌شود. این دکمه ممکن است فیزیکی کلیکی یا لمسی باشد و حسگر اثرانگشت هم احتمالا در آن تعبیه می‌شود. منبع انتشار تصاویر مذکور هیچ اطلاعات تازه‌ای درباره این گوشی منتشر نکرده است اما بر اساس شایعه‌های قبلی، گوشی Honor V10 به پردازنده Kirin 970 که چند هفته پیش در خلال کنفرانس جهانی IFA 2017 برلین معرفی شد، مجهز می‌شود. تراشهKirin 970 درواقع توسط TSMC و با تکنولوژی 10 نانومتری FinFET ساخته شده است و از پردازنده 4 هسته‌ای قدرتمند ARM Cortex-A73 بعلاوه 4 هسته کم انرژی دیگر از نوع ARM cortex-A53 بهره می‌برد که هر دو گروه بر ساختار big.LITTLE استوار هستند. این چیپست همچنین از پردازنده گرافیکی Mali-G72 MP12 بهره می‌برد و از رم LPDDR4X پشتیبانی می‌کند. سایر شایعه‌ها هم ادعا کرده‌اند گوشی مذکور صفحه نمایش 5.7 اینچی دارد و سیستم عامل اندروید 8 اوریو و همچنین رابط کاربری EMUI 6.0 به‌صورت پیش‌فرض روی آن نصب می‌شود.

البته هنوز شایعه مجهز شدن V10 به پردازنده Kirin 970 رسما تأیید نشده است اما نسخه قبلی آن یعنی Honor V9 سال گذشته در حالی در خلال کنفرانس IFA 2016 معرفی شد که به پردازنده Kirin 960 مجهز شده بود و به همین خاطر حدس می‌زنیم که شایعه مذکور هم به واقعیت بپیوندد. همچنین گفته می‌شود که این پرچم‌دار تازه قرار است از تکنولوژی هوش مصنوعی بهره ببرد اما هنوز چگونگی و جزئیات آن مشخص نیست. گزارش‌های دیگری هم منتشر شده است که معتقدند کمپانی Honor برای عرضه V10 تا آخر سال 2017 هیچ برنامه‌ای ندارد. این گوشی هم ممکن است مانند V9 رسما در سه ماهه اول سال 2018 و در خلال کنفرانس جهانی IFA معرفی شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

یونس

۱۳۹۶/۸/۱۶
هواوی واقعا عالیه

یونس

۱۳۹۶/۷/۳
واقعا هواوی داره بی نظیر کار میکنه
اپل رو شکست داد و جایگاه دوم رو گرفت و بزودی م هنگسونگ متقلبرو شکست میده با این پیشرفت روزافزون.
دمش گرم

Samuel1987

۱۳۹۶/۷/۱
اگه بخوام با خودم روراست باشم باید بگم طبق این اخبار که معلوم نیست به حقیقت بپیونده به این honor v10 باید گفت پرچمدار به جای اینکه گفته بشه میانرده مخصوصا با توجه به بهرمندیش از kirin970 و...
????
هوآوی خیلی داره عالی عمل میکنه در چیپست پردازنده و کیفیت بالای ساخت و عملکرد فنی عالی و اگه همینجوری پیش بره آینده تعجب نداره اگه از لحاظ بالاترین فروش و بهترین عملکرد در تلفن همراه داره اول رو بگیره
???