خانهاخبار
آغاز پیش فروش گوشی N97 در ایران

آغاز پیش فروش گوشی N97 در ایران

گروه خبری GSM : پیش فروش گوشی N97 در ایران از 16 خردادآغاز شد...
۱۳۸۸/۳/۱۷

گروه خبری GSM : نوکیا روز گذشته اعلام کرد که پیش فروش گوشی97‌N در ایران از 16 خرداد در 20 فروشگاه اصلی موبایل آغاز می شود.

در کنار دیگر کاربران گوشی‌های نوکیا در بسیاری از کشورهای دنیا، اکنون ایرانیان نیز می‌توانند این فرصت را داشته باشند که اولین گوشی‌های97‌N در بازار را خریداری کنند.

پیش فروش این گوشی‌ها در 20 فروشگاه اصلی موبایل در مراکز مهم فروش موبایل آغاز می‌شود. از16 خرداد‌، دوست‌‌داران نوکیا در ایران می‌توانند شانس خرید 97‌N را از میان اولین سری گوشی‌های 97‌N نوکیا وارد شده به ایران داشته باشند. این پیش فروش فقط شامل 400 گوشی است.

                                  

image

وحید کاظم نجف آبادی، مدیر بازاریابی نوکیا در ایران، گفت: " دوستداران97‌N در ایران اکنون می‌توانند هم زمان با سایر کاربران گوشی‌های نوکیا در اقصی نقاط جهان جزو اولین دارندگان این گوشی موبایل باشند. این موضوع بیانگر این مطلب است که نوکیا تا چه حد به مخاطبان ایرا‌نی‌اش توجه داشته و نسبت به ایران، به عنوان یکی از مهمترین بازارهای گوشی‌های نوکیا در منطقه، احساس مسئولیت می‌کند." او افزود: " به هر یک از کسانی که گوشی‌های 97 N نوکیا را در این برنامه پیش فروش خریداری کنند یک ذخیره کننده شارژ 11DC نیز هدیه داده می‌شود."

برای کسب اطلاعات بیشتر و همچنین دیدن فهرست فروشگاه‌هایی که از طریق آنها پیش فروش‌ امکانپذیر خواهد بود، اینجا کلیک کنید.

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)