خانهاخبار
گوگل، اعتبار دستگاه‌های اندرویدی را با لوگوی Google Play Protect تائید می‌کند

گوگل، اعتبار دستگاه‌های اندرویدی را با لوگوی Google Play Protect تائید می‌کند

گوگل اعلام کرده است که با چاپ لوگوی گوگل پلی پروتکت روی بسته‌بندی گجت‌های اندرویدی، کاربران را یاری می‌کند تا از معتبر بودن دستگاه‌های موجود در بازار اطمینان حاصل کنند.
۱۳۹۶/۶/۸

دستگاه‌های اندرویدی را می‌توان به دو دسته تقسیم کرد: دستگاه‌هایی که توسط گوگل گواهی شده‌اند ـ که اپلیکیشن‌های گوگل، مثل پلی استور (Play Store) به صورت پیش‌فرض روی این دستگاه‌ها نصب است - و دستگاه‌هایی که جزء گوگل نیستند.

گوگل مدتی است که گواهی‌نامه‌ی دستگاه‌های اندروید را تائید کرده است. این شرکت امروز اعلام کرد برای اینکه کاربران راحت‌تر بتوانند از گواهی دستگاه اندرویدی خود اطمینان حاصل کنند، لوگوی اپلیکیشن Google Play Protect را روی بسته‌بندی دستگاه‌های اندرویدی درج می‌کند.

Google Play Protect بخشی از مقررات گوگل برای تائيد اعتبار دستگاه‌های اندرویدی است و همان‌طور که پیش از این گفته بودیم، ویژگی امنیتی جدیدی است که گوگل برای محافظت دستگاه‌های کاربران ایجاد کرده است تا مرتبا دستگاه را از نظر تهدیدات امنیتی بررسی ‌کند. این برنامه شامل ویروس‌یابی خودکار و پشتیبانی از ویژگی پیدا کردن دستگاه‌های گمشده (Google's Find My Device) نیز می‌باشد.

image

تا به حال اکثر تولیدکنندگان بزرگ مثل ال‌جی و سامسونگ مشخصا توسط گوگل تائید می‌شدند. اما از این به بعد اگر قصد خرید دستگاه اندرویدی از شرکت کمتر شناخته شده‌ای داشته باشید، دیگر نگرانی‌ای ندارید و با دیدن لوگوی Google Play Protect می‌توانید با اطمینان خرید کنید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

aref

۱۳۹۶/۶/۸
این همه برند چاپ سگی وجود داره خو اینم مثل همه چیزایی که روی جعبه گوشی مینویسند چاپ میکنن دیگه... لوگو چاپ سگی تایید گوگل