خانهاخبار
احتمال عرضه محدود گلکسی نوت 8 با قاب محافظ شفاف

احتمال عرضه محدود گلکسی نوت 8 با قاب محافظ شفاف

سامسونگ معمولا در جعبه دستگاه‌های خود لوازم جانبی و هدایای رایگان قرار نمی‌دهد اما گفته می‌شود این شرکت Galaxy Note 8 را در بعضی از کشورها با قاب محافظ رایگان عرضه می‌کند.
۱۳۹۶/۵/۱۷
image

یک رسانه‌ کره‌ای ادعا کرده است سامسونگ در جعبه گلکسی نوت 8 یک قاب محافظ شفاف نیز قرار می‌دهد؛ قابی که برای محافظت از گوشی به کار می‌رود.

گفته می‏شود این قاب پلاستیکی شفاف مشابه چیزی است که در جعبه Galaxy Note FE قرار دارد. قیمت این قاب محافظ حدود 20 دلار است که به رایگان در جعبه گوشی گذاشته می‌‏شود.

البته همه خریداران گلکسی نوت 8 گوشی خود را به همراه این قاب رایگان دریافت نمی‌کنند بلکه این هدیه تنها در برخی کشورها، از جمله روسیه و آمریکا، به خریداران داده می‌‏شود.

انتظار داریم سامسونگ از Galaxy Note 8 در تاریخ 1 شهریور رونمایی کند. این فبلت جدید نمایشگر بدون لبه 6.3 اینچی دارد و از پردازنده اسنپدراگون 835 و 6 گیگابایت حافظه رم بهره می‌برد. نوت 8 اولین گوشی سامسونگ است که مجهز به دوربین دوگانه شده است.

باید دید سامسونگ در زمان عرضه گلکسی نوت 8 چه پروموشن‌هایی برای دیگر کشورها، از جمله ایران، در نظر می‌گرد تا کاربران را به خرید پرچمدار جدید خود ترغیب کند.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

ReZa

۱۳۹۶/۵/۱۷
تو ایران دوستان منصف شارژر و هندزفری فابریک برمیدارن جا بنجلشو تقدیم میکنن هدیه نخواستیم لطفاً انگشت مبارکو داخل جعبه نکنن

Mahrad

۱۳۹۶/۵/۱۷
ترغیب درسته البته?

Galaxy Note 8

۱۳۹۶/۵/۱۷
حالا محافظ هم قرار نداد مهم نیس ولی خدایی ایران یکی از بازار های مهم سامسونگ هستش و امیدوارم که بزاره.