خانهاخبار
هوآوی از دست‌بندهای هوشمند Band 2 و Band 2 Pro رونمایی کرد

هوآوی از دست‌بندهای هوشمند Band 2 و Band 2 Pro رونمایی کرد

شرکت چینی هوآوی، به‌تازگی دست‎بندهای جدید Band 2 و Band 2 Pro را با قابلیت‌های هیجان‎انگیز، به صورت رسمی معرفی کرده است. هر دو مدل، به‎زودی وارد بازار خواهد شد.
۱۳۹۶/۴/۲۷

در نگاه اول، دست‌بندهای هوشمند جدید هوآوی رقیب قدرت‌مند برای نمونه‎های مشابه از جمله دست‌بند فیت‌بیت است و به دلیل برخوردار از قابلیت‍‏‌های مختلف، رقبای رابه چالش می‌کشد. قابلیت اندازه‌گیری حداکثر جذب اکسیژن (VO2 Max) از مهم‌ترین ویژگی‌هایی محسوب می‎شود که برای هوآوی Band 2 و  Band 2 Pro درنظر گرفته شده است.

این قابلیت، می‌تواند حداکثر نرخ ورود اکسیژن وارد شده به بدن را که به عضلات انتقال می‎یابد و از ان به عنوان منبع انرژی استفاده می‎شود؛ اندازه‎گیری نماید. هم‏چنین، فناوری به کار گرفته شده برای اندازه‌گیری حداکثر مقدار اکسیژن جذب شده، از دقت بالایی برخوردار است و هوآوی ادعا می‌کند که دقت اندازه‌گیری اکسیژن وارد شده به بدن، نزدیک به 95 درصد است.

image

ویژگی‌های منحصر به فردی که « Band 2 Pro» را از مدل پایه متمایز می‌کند؛ قابلیت TruSleep است که خواب و تنفس کاربران را ارزیابی خواهد کرد. هم‌چنین، این مدل به سنسور آن‌بورد جی‌پی‌اس و قابلیت Running Coach مجهز شده است. قابلیت نظارت بر میزان ضربان قلب در هر دو مدل، وجود دارد و به صورت مداوم، ضربان قلب کاربران را پایش می‎کند. این اطلاعات به گوشی‎هوشمند شما منتقل می‎شود؛ به همین جهت، می‌توانید تأثیر فعالیت‎های روزمره و اتفاق‌های مختلف را روی ضربان قلب خود مشاهده نمایید.

image

دست‌بندهای مچی Band 2 و Band 2 Pro هوآوی از قابلیتی با نام Feature Training برخوردار است و اندازه‌گیری می‌کند که با یک جلسه تمرین، سطح آمادگی بدنی شما تا چه اندازه تحت‌تاثیر قرار خواهد گرفت و زمان مورد نیاز را برای بازیابی آمادگی بدنی شما تخمین می‎زند.

image

 دست‎بندهای مچی «Band 2» و « Band 2 Pro» هوآوی، می‌تواند تا فشار 5 اتمسفری آب مقاومت نماید؛ به همین جهت، می‌توانید این دست‎بندهای مچی هوشمند را با خود در حمام، استخر یا در روزهای بارانی به همراه داشته باشید. هنگامی‎که این دو دست‎بند مچی را به گوشی‌هوشمند خود متصل کنید، دست‌بندهای مچی Band 2 و Band 2 Pro می‎تواند نوتیفیکیشن‎ها و پیام‌ها را به شما اطلاع دهد.

در حال‌حاضر، شرکت هوآوی به زمان مشخصی برای عرضه دست‎بندهای مچی هوشمند جدید خود اشاره نکرده است. هم‎چنین، نمی‎دانیم که هوآوی Band 2 و Band 2 Pro چه قیمتی خواهد داشت و آیا خرید آن‌ها مقرون به صرفه است یا خیر. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

لیلا

۱۳۹۶/۷/۱۸
ایا مثل سری قبل به عنوان هنذفری هم میشه استفاده کرد؟

عارف

۱۳۹۶/۵/۱۳
عالی هستند واقعاً عالی