خانهاخبار
نخستین شرکت تریلیون دلاری آمریکا، دستاورد جدید اپل درصورت فروش موفق آیفون 8

نخستین شرکت تریلیون دلاری آمریکا، دستاورد جدید اپل درصورت فروش موفق آیفون 8

تحلیلگران وال استریت طی آخرین گزارش‌های خود پیش‌بینی کردند که کمپانی اپل به لطف فروش آیفون 8 تا 12 ماه آینده ارزش بازار خود را به 1 تریلیون دلار افزایش خواهد داد. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۴/۱۸

کمپانی اپل تا اواخر تابستان سال جاری از نسل جدید پرچم‌داران خود پرده‌برداری خواهد کرد تا بار دیگر قدرت خود در طراحی و ساخت اسمارت‌فون ها را به همگان نشان دهد. اپل طی چند سال اخیر توانسته با فروش بی‌نظیر محصولات خود، سود غیرقابل تصوری را به‌ دست اورد. ارزش سهام اپل طی چند ماه اخیر با کاهش 9 درصدی همراه بوده است. سهام اپل تاکنون توانسته تا سقف 156.1 دلار به ازای هر سهم رشد کند اما بر اساس آخرین گزارش‌های مالی این شرکت طی چند ماه گذشته، ارزش هر سهام آن به 142.73 دلار کاهش پیدا کرده است. برایان وایت یکی از تحلیلگران اقتصادی وال استریت، کاهش اخیر سهام اپل را این‌گونه تفسیر می‌کند:

کاهش 9 درصدی سهام اپل در چند ماه اخیر می‌تواند فرصت خوبی برای سرمایه‌گذاران خارجی باشد تا با حداقل قیمت به سهام ارزشمندی دست پیدا کنند چراکه انتظار می‌رود که ارزش سهام اپل با معرفی و فروش آیفون‌های جدید به‌طور چشمگیری افزایش پیدا کند.

image

گزارش‌های مالی اپل از ابتدای تابستان تاکنون چندان امیدوارکننده نبودند اما کارشناسان بازار تلفن‌های همراه معتقدند که کاهش یا افزایش ارزش سهام اپل در این 3 ماه فاقد اهمیت است چراکه ارزش بازار اپل تا پاییز امسال با معرفی محصولات جدید این کمپانی به‌کلی دگرگون خواهد شد. انتظار می‌رود که پرچم‌داران جدید اپل (آیفون 8 و آیفون 7  اس) در پی محصولات جدیدی که این کمپانی در مراسم توسعه‌دهندگان خود موسوم به WWDC 2017 معرفی کرد به فروش بی‌سابقه‌ای دست پیدا کنند. ارزش فعلی بازار اپل رقمی در حدود 737 میلیارد دلار برآورد شده است و تحلیلگران اقتصادی این کمپانی معتقدند که ارزش سهام اپل با فروش آیفون‌های جدید تا مرز 202 دلار افزایش پیداکرده و بدین ترتیب اپل می‌تواند نام خود را به‌عنوان نخستین شرکت تریلیون دلاری آمریکا ثبت کند.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)