خانهاخبار
نخستین بتای عمومی iOS 11 منتشر شد

نخستین بتای عمومی iOS 11 منتشر شد

کمپانی اپل پس از انتشار دو نسخه‌ی بتا از iOS 11 برای توسعه‌دهندگان، نخستین بتای عمومی این سیستم‌عامل را برای کاربران خود منتشر کرد. در ادامه با جی‌اس‌ام همراه باشید.
۱۳۹۶/۴/۷

هم‌اکنون عموم کاربران اپل این امکان را دارند تا بدون استفاده از حساب توسعه دهندگی (Developer Account) و ثبت UDID به نسخه‌ی بتا از سیستم‌عامل iOS 11 به‌روزرسانی کنند. تمامی امکانات و قابلیت‌های بتای عمومی iOS 11 مشابه بتای دوم سیستم‌عامل برای توسعه‌دهندگان است. در جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل اپل برای  آیفون و آیپد شاهد تغییرات کلی در بخش‌های مختلف از جمله مرکز اعلان‌ها، کنترل سنتر و اپلیکیشن های پیش‌فرض هستیم. همچنین اپل تلاش کرده تا در iOS 11 مشکلات فنی و باگ‌های موجود در نسخه‌ی قبلی این سیستم‌عامل را به‌صورت کامل برطرف کند تا عملکرد و راندمان گوشی افزایش پیدا کند.

image

برای نصب نسخه عمومی iOS 11 کافیست ابتدا پروفایل مربوط به نصب این سیستم‌عامل را تائید کرده و سپس از مسیر Settings > General > Software Update نخستین بتای عمومی iOS 11 را بر روی دیوایس اپلی خود نصب کنید. نظر شما در مورد جدیدترین نسخه از سیستم‌عامل iOS چیست؟ آیا این سیستم‌عامل می‌تواند ناکامی نسخه‌های پیشین خود را جبران کند؟

بیشتر بخوانید

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (8 نظر)

pooyan

۱۳۹۶/۴/۱۶
دوستان عزیز تورو خدا نصب نکنین بد بخت میشین الان چند هفتس من گرفتار عواقب نصب ای او اس ۱۱ بتا۲ هستم امروزم رفتم دانگیرید کنم نشد همچیم پاک شد، اینا نسخه ازمایشی ان و هنوز ثبت رسمی نشدن از اون روزی ک نصب کردم شارژ باطری تو یک ساعت از ۱۰۰ میشه ۴۰ درصد برنامه ها از طریق دوبار کلیک هوم بسته نمیشه باز میاد وسط برنامه ای ک بیشتر از ۲۰ دقیقه کار میکنی میپره بطور خودکار بیرون با هزار مکافات باید برشگردوند ،حالا از همه ی این باگ هابد ترش مونده:چیزی که همش احتیاجش داریم ینی (دوربین) وقتی رو ایکونش کلیک میکنیم دوربین باز نمیشه بایداینقد برنامه رو بازو بسته کنیم تا باز شع این حرفام بخدا عین حقیقت شما این تجربه ی بد منو تجربه نکنید اینم بگم‌ واس اون دستهه افرادی که جدیدا میخوان فیلم تو استوری اپلود کنن نمیشه این مشکل از اینستاتون نیس واس ای او اس ۱۱ هس اگ همین اکانتتونو تو اندروید سینگ کنید فیلم اپلود میشه
مرسی از همه بابت خوندن حرفام

امیرحسین

۱۳۹۶/۴/۹
سپتامبر احتمالا. معمولا چند روز بعد از معرفی آیفون‌ جدید و چند روز قبل از عرضه‌ش به بازار.

مستر مهدی

۱۳۹۶/۴/۸
سلام دوستان من من نسخه بتا رو نصب کردم ولی خیلی اذیت میکنه برای بازگشت به نسخه قبلی چه راهی رو پیشنهاد میکنین

abbas.ipa

۱۳۹۶/۴/۸
از این ویژگی های غافلگیر کننده ایفون راحت شدم.اما هنوز پسوند ipa رو اسمم مونده

امیرحسین

۱۳۹۶/۴/۷
گوشی: iPhone 6SPlus
من به محض منتشر شدنش دانلود و نصب کردم. باید بگم فوق‌العاده‌ست و به عنوان اولین نسخه‌ی بتای عمومی، فراتر از روونه.
باگ خاصی هم به چشم من نیومد، فقط چند تا چیز بود:
۱. روز هفته و تاریخ از رووی آیکون تقویم حذف شده بود و یه آیکون یه دست سفید می‌دیدم. با یه بار خاموش و روشن کردن درست شد.
۲. نوتیفیکیشن‌ها رو دیگه نمی‌شه سوایپ کرد. نمی‌دونم این باگه یا کلا توو این نسخه عوض شده سیستمشون.
۳. چند تا از اس‌ام‌اس‌های طولانیم، نصفه نشون داده می‌شن. با خاموش و روشن کردن هم درست نشد.
در مورد ویژگی‌های جدیدش هم باید بگم فونت فارسیِ سیستم عوض شده و فوق‌العاده زیبا شده به نظر من. کیبورد فارسی هم خیلی عالیه. کنترل‌سنتر جدید هم خیلی راحت و به‌درد‌بخورتره. در ضمن مصرف باتری من هم تغییر خاصی نکرده و تقریبا همون شارژدهی iOS 10 رو نگه داشته که به نظرم واسه نسخه‌ی بتا عالیه.