خانهاخبار
پنل گلکسی نوت 8 سامسونگ فاش شد؛ بی‌حاشیه با طراحی آشنا!

پنل گلکسی نوت 8 سامسونگ فاش شد؛ بی‌حاشیه با طراحی آشنا!

گلکسی نوت 8 به عنوان پرچم‏دار جدید شرکت سامسونگ تا دو ماه آینده معرفی خواهد شد و همین موضوع باعث شده تا فبلت جدید این سازنده کره‎ای، به سوژه داغ برای شایعه‎پردازان تبدیل شود. به‎تازگی، تصویری از پنل جلوی گلکسی نوت 8 به‎دست آمده است که طراحی آن‎را به نمایش می‏‌گذارد.
۱۳۹۶/۳/۲۹

تصاویر جدید که در شبکه اجتماعی Weibo چین منتشر شده است، طراحی آشنایی را برای گلکسی نوت 8 یادآور می‎شود. همان‌طور که مشاهده می‌شود، فبلت پرچم‏دار جدید سامسونگ به نمایشگر بدون حاشیه مجهز شده است (سامسونگ، آن‎را Infinity Display می‌‏نامد) و براساس گمانه‎زنی‎ها، اندازه صفحه‎نمایش بین 6.3 تا 6.4 اینچ است. در حالت کلی، تفاوت چندانی میان پنل جلوی گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت 8 وجود ندارد و هر دو طراحی مشابهی دارند؛ با این‌حال، اندازه نمایشگر فبلت گلکسی نوت 8، نزدیک به 0.1 اینچ بزرگ‎تر است.

image

گفته می‎شود گلکسی نوت 8 با یک صفحه‌‏نمایش با رزولوشن 4K همراه شده است تا رقابت را برای محصولات پرچم‏دار دیگر دشوارتر نماید. با این‏‎حال، در برخی از گمانه‏‌زنی‏‌ها، نیز اشاره شده است که فبلت پرچم‎دار جدید سامسونگ با یک صفحه‌نمایش QHD + مانند نسل قبل وارد بازار خواهد شد. با توجه به تصاویر و ویدیو منتشر شده، به‎نظر می‎رسد که گوشه‎های نمایشگر گلکسی نوت 8 در مقایسه با گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس کم‏تر گرد خواهد بود.  

image

در حال‎حاضر، مشخص نیست که اطلاعات منتشر شده از سوی فاش‎کننده این تصاویر صحت دارد یا خیر؛ با این‎حال، به‎نظر می‎رسد که تصاویر جدید صحت داشته باشد. با توجه به اینکه حسگر اثرانگشت در پنل جلوی فبلت گلکسی نوت 8 به کار گرفته نشده است، امکان دارد که سنسور اثرانگشت به پنل پشتی منتقل شده باشد. با این‎حال، برای قضاوت بسیار زود است و باید منتظر انتشار شایعات بیشتر پیرامون فبلت پرچم‏دار 2017 سامسونگ باشیم.

علاوه‌براین، رندر جدیدی نیز از گلکسی نوت 8 سامسونگ منتشر شده است که به‌‏نظر می‎رسد مربوط به رندرهای رسمی آن باشد. از آنجایی‌که تصویر منتشر شده ممکن است با فتوشاپ طراحی شده باشد، باید با دیده شک و تردید به آن نگریست.

image

نیمه دوم خرداد، زمان اعلام شده برای رونمایی از گلکسی نوت 8 سامسونگ است؛ پیش‌‏تر گمان می‎رفت که سامسونگ، یک یا دو روز مانده به برگزاری نمایشگاه IFA برلین از گلکسی نوت 8 رونمایی خواهد کرد اما مدتی بعد، اعلام شد که این سازنده به جهت رقابت با شرکت اپل تصمیم گرفته است تا فبلت جدید خود را زودتر ارائه دهد. انتظار می‎رود که فبلت پرچم‎دار 2017 سامی در نمایشگاه IFA برلین، به نمایش گذاشته شود و گلکسی نوت 8 تا پیش از پایان تابستان، وارد بازار خواهد شد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

وحید

۱۳۹۶/۳/۳۰
تو yh تا حالا از صد کیلومتری اس 8 رد نشدی پس نمیدونی که اسکنر عنبیه راحت قابلیت تشخیص وقتی روی میز هست رو داره

yashar2080

۱۳۹۶/۳/۳۰
وقتی یه نفر چاخان میکنه از اینجا میشه فهمید ها... تنها مشکلت اینه که روی میز هست نمیشه ازش استفاده کرد؟!!! و راه حلتون هم استفاده از سنسور عنبیه است؟!!!!!‌ببخشید رو میز چطوری از سنسور عنبیه استفاده میکنی؟!!!! پا میشی میری جلو گوشی وای میسی گوشی رو روشن میکنی خودتو تنظیم میکنی رو سنسور تا صفحه باز بشه؟!!!!! خب گوشی رو بردار خودتو راحت کن :دی

keyhan

۱۳۹۶/۳/۲۹
عزیزم فبلت نه تبلت

وحید

۱۳۹۶/۳/۲۹
آن چنان هم که فکر میکنی بد نیست من تنها مشکلی که با سنسور S8 دارم وقتی روی میز هست نمیشه ازش استفاده کرد که از اسکنر عنبیه استفاده میکنم

محمود

۱۳۹۶/۳/۲۹
سامسونگ جان تو روخدا این سنسور اثرانگشت رو نبر پشت خیلی بد جایی هست برش گردون به صفحه اصلی و با نمایشگر تلفیقش کن