خانهاخبار
تایید شد؛ آیفون 7s Plus از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‎کند

تایید شد؛ آیفون 7s Plus از شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‎کند

آیفون 7s و 7s Plus تا اواخر تابستان وارد بازار می‌شود و در تأیید شایعات پیشین پیرامون این مدل، رئیس یکی از شرکت‌های تولیدکننده آیفون‏ به بخشی از قابلیت‌های جدید آیفون 2017 اپل اشاره کرده است.
۱۳۹۶/۳/۲۵
image

براساس اطلاعات منتشر شده توسط شرکت ویسترون، آیفون 5.5 اینچی جدید اپل که در اواخر سال جاری میلادی عرضه خواهد شد؛ ضدآب است و از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند. رابرت هوانگ، رئیس شرکت ویسترون پس از جلسه سهام‎داران این شرکت در روز چهارشنبه، به خبرنگاران در رابطه با قابلیت‎های آیفون پرچم‏دار جدید اعلام کرده است:

فرآیند مونتاژ برای نسل‌‎های پیشین (آیفون) تفاوت چندانی نداشته است؛ اگرچه (برای بررسی) قابلیت‌های جدید مانند شاسی ضدآب و پشتیبانی از شارژ بی‎سیم، اکنون نیاز به آزمایش‎های جداگانه‎ای وجود دارد. قابلیت ضدآب (آیفون جدید) باعث می‎شود تا فرآیند مونتاژ کمی تغییر پیدا نماید.

به‌نظر می‌‏رسد که ویسترون، بخشی از سفارشات را برای مونتاژ آیفون 5.5 اینچی جدید اپل یعنی آیفون 7s Plus بر عهده دارد و باقی آن نیز به شرکت فاکس‌کان واگذار می‎شود.

همان‌طور که در شایعات گذشته گفته شد، آیفون 7s و آیفون 7s Plus تنها آیفون‌های 2017 شرکت اپل نخواهد بود؛ گفته می‎شود که پرچم‏‌دار جدید اپل یعنی آیفون 8 یک محصول کاملاً متفاوت با نسل‎های گذشته است که به همراه این دو گوشی در اواخر تابستان از آن‏ رونمایی خواهد شد. پیش‌بینی شده است که شاید آیفون 8 با تأخیر چندماهه وارد بازار شود؛ این در حالی است که آیفون 7s و آیفون 7s Plus به سرعت عرضه خواهد شد و به فاصله چند هفته پس از رونمایی رسمی از آن‌ها، قابل خریداری است.

برخلاف سال گذشته، آیفون 8 قیمت بالایی خواهد داشت و بسیاری مدعی هستند که به دلیل استفاده از یک نمایشگر OLED بر روی این مدل، آیفون پرچم‎دار 2017 شرکت اپل نزدیک به 1000 دلار قیمت داشته باشد. البته تغییرات برای آیفون 7s و آیفون 7s Plus به گستردگی آیفون 8 نیست؛ این دو مدل هم‎چنان از یک نمایشگر LCD استفاده می‎کند و حاشیه‎های اطراف نمایشگر حذف نشده است.

 آیفون‌های ارزان‌قیمت‎تر 2017 اپل، تنها از قابلیت شارژ بی‌سیم پشتیبانی می‌کند و البته مشخصات سخت‎افزاری آن‌ها از جمله چیپ‌ست و دوربین دستخوش تغییر شده است. آیفون 7s مانند نسل قبل، به یک نمایشگر 4.7 اینچی مجهز می‌شود و آیفون 7s Plus با صفحه‎نمایش 5.5 اینچی عرضه خواهد شد؛ آیفون 8 نیز با ابعادی کوچک‌تر از آیفون 7 پلاس، از یک نمایشگر 5.8 اینچی استفاده می‎کند.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

محمدعلي بهراميان

۱۳۹۶/۳/۲۶
به اينچ كاري نداره ، دليل كوچك تر بودنش نسبت بيشتر صفحه نمايش به بدنست كه موجب ميشه حاشيه هارو از دست بده و ابعاد گوشي كوچكتر بشه

Kiarash

۱۳۹۶/۳/۲۵
خسته نباشن واقعا :/

Arash

۱۳۹۶/۳/۲۵
آيفون 8 با ابعادي كوچيكتر از ايفون 7s پلاس ؟؟؟داري اشتباه ميزني داداچ??
ايفون 8>>5.8 اينچ
ايفون 7>>5.5
اصلاح كن

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۶/۳/۲۵
من نمی دونم 7s دیگه چه صیغه ایه
همه خیز برمیدارن برای آیفون8
کسی که آیفون باز باشه پولدار هم هست و هرگز 7s نمیگیره، یکباره 8 رو میگیره