خانهاخبار
تصاویر گلکسی S8 پلاس به رنگ رزگلد واقعی نیست

تصاویر گلکسی S8 پلاس به رنگ رزگلد واقعی نیست

معروف ترین پرچمدار امسال بی شک گلکسی اس 8 و اس 8 پلاس هستند. از مدت ها قبل از معرفی رسمی شان شایعه ها درمورد آن ها منتشر می شد و این شایعه ها حالا بعد از عرضه هم ادامه دارند. این بار صحبت از تولید اس 8 پلاس به رنگ رزگلد است.
۱۳۹۶/۳/۱۳

تصاویر تازه‌ای از گوشی گلکسی اس ۸ پلاس این بار به رنگ رزگلد لو رفت. پیش‌ازاین تصاویر این گوشی به رنگ طلایی برای اولین بار روی وب‌سایت چینی Weibo منتشرشده بود و حالا هم تصاویری از آن در رنگ رزگلد منتشر شده که در ابتدا به این وبسایت نسبت دادند. اما کمی بعد مشخص شد که این تصاویر رندر شده را یکی از طرفداران اس 8 طراحی و منتشر کرده. این رنگ تازه شباهت زیادی به رزگلد درگوشی‌های آیفون دارد فقط کمی تیره‌تر دیده می‌شود. هنوز تصویری از نمونه واقعی گلکسی اس ۸ به رنگ رزگلد منتشر نشده و نمی‌دانیم که این گوشی هم قرار است در این رنگ تولید شود یا خیر.

سامسونگ هر دو نسخه گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس را در حال حاضر در رنگ‌های طوسی، نقره‌ای، مشکی، طلایی و آبی مرجانی روانه بازار کرده و منطقی به نظر نمی‌رسد که بخواهد رنگ رزگلد را هم به این مجموعه اضافه کند.

image

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (9 نظر)

سعید

۱۳۹۶/۳/۱۵
سلطان و پادشاه فوتبال که مسی ه ولی در دنیای موبایل بله سامسونگ پادشاهه

Ahmad

۱۳۹۶/۳/۱۳
همانطورکه سلطان فوتبال رونالدوهست پادشاه تکنولوژی سامسونگ

سعید

۱۳۹۶/۳/۱۳
فقط صفحه نمایش و طراحی اس۸ می ارزه به کل شرکت سونی با اون طراحی داغون قوطی کبریتیش.کلا یک طرفدار سونی نباید با سامسونگ کل کل کنه چون در مقابلش عددی نیس اون پایین مایینا خوش باشین

امیر

۱۳۹۶/۳/۱۳
سونی هنگی تو بخاری سازی و موزاییک سازی بی رقیبه ولی گوشی نمیسازه! اون کانال فون بتلز هم یارو از لهجش معلومه چکارست! اون نسخه از s8 هم اسنپ بوده مهم اگزینوسه که تو ایران میاد و تو سرعت بی رقیبه.

علی

۱۳۹۶/۳/۱۳
منظورت از xzp همون گوشیه نیست که طراحیش مال 10 سال پیشه؟!! خخخخخخ فقط همون وزن 200 گرمی برای سونی کافیه باهاش دمبل بزن کاربردش همونه خخخخخخخخخ