خانهاخبار
معرفی جدیدترین هیولای 2 در 1 هوآوی به بازار

معرفی جدیدترین هیولای 2 در 1 هوآوی به بازار

شرکت چینی هوآوی با معرفی میت بوک E قصد دارد با سرفیس پرو رقابت نماید. در ادامه ببینیم تا چه اندازه به این مهم دست پیدا می‎کند.
۱۳۹۶/۳/۴

شرکت هوآوی اخیرا از جدیدترین مدل لپ تاپ ‎ 2در 1 خود رونمایی کرده است. این اقدام به منزله رقابت با سرفیس پرو جدید مایکروسافت است که به تازگی و به طور رسمی معرفی شده است. میت بوک E نسل جدید لپ تاپ‎های صفحه تخت است که هوآوی پیشتر وعده آن را داده بود. سرعت خیره کننده، ظرافت و قابلیت حمل آسان این محصول، به کاربران اجازه می‌دهد لحظه به لحظه با دیگران در ارتباط باشند.

image

 میت بوک E هوآوی نمایشگری 12 اینچی با وضوح تصویر 2160×1440 و روشنایی تصویر 400 نیت دارد. وزن این محصول 2 در1 (بدون صفحه کلید) 640 گرم و (با صفحه کلید) 1.1 کیلوگرم است.

 میت بوک E مجهز به نسل هفتم پردازنده‎ی اینتل Core m3 یا i5 به همراه 4 یا 8 گیگابایت حافظه‎ی رم خواهد بود. این دستگاه 2 در 1 با ظرفیت‌های متفاوتی نظیر : 128، 256 و 512 گیگابایتی عرضه می‎شود.

محصول جدید هوآوی با یک صفحه کلید پیشرفته تاشو معرفی شده که قابلیت چرخش را تا 160 درجه دارد. البته این شرکت چینی اعلام کرده که تعداد پین‎های اتصال صفحه کلید این دستگاه از 7 به 3 کاهش یافته است، بنابراین حالت اتصال این مدل میت بوک نسبت به دستگاه‎های نسل قبل اصلاح شده است.

 بلندگوهای دوگانه با سیستم دالبی، تجربه‎ای خارق‎العاده به کاربران هدیه می‌کند. دوربین جلو 5 مگاپیکسلی به همراه باتری 4430  میلی‌آمپر با قابلیت پخش 9 ساعت ویدئو، از دیگر امکانات این دستگاه به شمار می‎رود.

 در این میت بوک پورت USB-C برای انتقال اطلاعات و شارژ باتری استفاده می‌گردد. دیگر گزینه‌های اتصال در این دستگاه، جک 3.5 میلیمتری هدفون، بلوتوث 4.1 و پشتیبانی از WiFi است. میت بوک E  به لوازم جانبی زیادی از جمله  نسل دوم MateDock چندکاره و قلم، بهره می‎برد.

قیمت میت بوک  E با پردازنده m3 و 4 گیگابایت رم و 128 گیگ حافظه 999 یورو است و نسخه Core i5 با 8 گیگ رم و 256 گیگابایت حافظه آن قیمتی برابر با 1299 یورو دارد. تابستان امسال باید منتظر این دستگاه در سه رنگ آبی، قهوه ای و صورتی باشیم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

علی

۱۳۹۶/۴/۲۷
خواب دیدی خیر باشه داداچ
و البته حسود

hadi

۱۳۹۶/۳/۶
یعنی این چینیا منتظرن امریکا یه چیزی تولید کنه اینا از روش کپی کنن