خانهاخبار
وان پلاس 5 با قیمت 449 دلار در فروشگاه OppoMart مشاهده شد

وان پلاس 5 با قیمت 449 دلار در فروشگاه OppoMart مشاهده شد

پرچم‌دار بعدی وان پلاس در لیست فروش فروشگاه OppoMart قرار گرفته و مشخصات احتمالی آن را نشان می‌دهد.
۱۳۹۶/۲/۱۵

باوجود دوران سختی که وان پلاس پشت سر گذاشت، توانست با معرفی وان پلاس 3 و پس از آن با معرفی وان پلاس 3T، اوضاع را به نفع خود تغییر دهد. انتظار می‌رود پرچم‌دار بعدی وان پلاس، وان پلاس 5 نام داشته باشد.

فروشگاه OppoMart، وان پلاس 5 را با تمام مشخصات و قیمت 449 دلار در لیست فروش خود قرار داده است. تصویری که برای این منظور مورد استفاده قرار گرفته همان تصویری است که قبلا در رندرها با دوربین دوگانه دیده‌ایم. البته ممکن است نسخه نهایی ظاهر و مشخصات متفاوتی داشته باشد.

می‌توانید تصویر مربوطه را در زیر مشاهده نمایید:

image

در نظر داشته باشید که این مشخصات نهایی نبوده و از شایعات به دست آمده‌اند. در ضمن این اطلاعات، از حافظه UFS 2.1 یاد شده که موجب بهبود عملکرد بخش مالتی تسکینگ خواهد شد.

شایعه جدیدی بیان می‌کند که باتری به کار رفته در وان پلاس 5، 3600 میلی آمپری است و نسخه‌ای از این گوشی هم با 8 گیگابایت رم در دسترس خواهد بود. تکنولوژی شارژ سریع به کار رفته در وان پلاس  هم Dash Charge 2.0 نام دارد.

در این لیست آمده که زمان عرضه این گوشی، آغاز ماه ژوئیه خواهد بود. البته با توجه به تیزر جدیدی که درباره وان پلاس 5 منتشر شده که این امید را می‌دهد تا به زودی خبرهای رسمی بیشتری از آن بشنویم.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

Xzp2017

۱۳۹۶/۲/۱۵
فوق العاده اس این گوشی با این قیمت