خانهاخبار
قابلیت تغییر شماره و موقعیت مکانی زنده در ورژن اندرویدی واتس‌اپ

قابلیت تغییر شماره و موقعیت مکانی زنده در ورژن اندرویدی واتس‌اپ

اگر اخبار جدید صحت داشته باشد، احتمال دارد که دو قابلیت جدید تغییر شماره و اشتراک‌گذاری زنده مکان روی نقشه به مسنجر معروف WhatsApp اضافه شود.
۱۳۹۶/۱/۲۹

بر اساس تحقیقاتی که در اکانت توییتر WABetainfo صورت گرفته، مشخص شده که قابلیت تغییر شماره به آخرین نسخه آزمایشی اپلیکیشن واتس‌اپ برای کاربران ویندوزفون و ویندوز ۱۰ موبایل اضافه شده است. اگر این قابلیت به اندروید نیز اضافه شود، شما می‌توانید به راحتی شماره متصل به واتس اپ را بدون از دست دادن اطلاعات تغییر دهید. این قابلیت همچنین در صورت نیاز، می‌تواند تغییر شماره را به مخاطبین‌تان نیز اعلام نماید. در این گزارش آمده که قابلیت اشاره‌شده به صورت پیش‌فرض غیرفعال است و برای اکتیو کردن آن باید به تنظیمات اپلیکیشن بروید.

image

اکانت توییتر اشاره‌شده همچنین این خبر را عنوان کرده که قابلیت به اشتراک گذاری زنده محل روی نقشه به آخرین نسخه آزمایشی واتس اپ مخصوص اندروید اضافه شده و مانند تغییر شماره، به صورت پیش‌فرض غیرفعال است. هنوز اطلاعات خاصی در مورد این امکان ارائه نشده، اما قابلیت اشتراک‌گذاری لوکیشن به تازگی به اپلیکیشن Google Maps اضافه شده و ممکن است که کاربرد این دو یکسان باشد.

این موضوع را به یاد داشته باشید که مسئولان واتس اپ اغلب مواقع قابلیت‌های جدید را روی نسخه آزمایشی این اپلیکیشن تست می‌کنند و این کار بدین معنی نیست که امکانات نسخه آزمایشی حتما در نسخه نهایی نیز وجود دارد. به نظر شما آیا قابلیت‌های تغییر شماره و اشتراک‌گذاری لوکیشن کاربرد خواهند داشت؟

image

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

m.dehnabi

۱۳۹۶/۱/۲۹
سلام. لطفا به تیتر مطلب دقت کنید

مهدي

۱۳۹۶/۱/۲۹
تغيير شماره توي آيفون هست كه ?

محمدعلی

۱۳۹۶/۱/۲۹
والا واتس اپ من پارسال این قابلیت رو مثل تلگرام داشت که عوض کردم شمارمو