خانهاخبار
نسخه Hi-Fi ال‌جی G6 با پشتیبانی از صدای Quad DAC و دو سیم‌کارت در سنگاپور دیده شد

نسخه Hi-Fi ال‌جی G6 با پشتیبانی از صدای Quad DAC و دو سیم‌کارت در سنگاپور دیده شد

مدتی قبل کمپانی کره‌ای ال‌جی از پرچم‌دار جدید خانواده G با نام G6 رونمایی کرد که نسبت به نسل قبلی خود تغییرات زیادی داشته است، اما به تازگی نسخه Hi-Fi این گوشی در سنگاپور دیده شده که از صدای Quad DAC و دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.
۱۳۹۶/۱/۲۵

در روزهای گذشته اعلام شد که به زودی ال‌جی G6 مجهز به صدای Quad DAC در خارج از خاک کره جنوبی در دسترس قرار می‌گیرد. استرالیا یکی از کشورهایی بود که روز گذشته میزبان پرچم‌دار ال‌جی شد و استقبال خوبی از این گوشی به عمل آورد، کشور دیگری که ال‌جی انتخاب کرده سنگاپور است.

یکی از کاربران PhoneArena تصاویری را به این وب‌سایت ارسال کرده است که در آن برچسبی در پشت گوشی دیده می‌شود که از تجهیز G6 به فناوری Quad DAC 32-bit خبر می‌دهد. تصویر دیگر که تنظیمات سریع را روی صفحه گوشی نمایش می‌دهد شامل قابلیت خاموش/ روشن ویژگی Quad DAC است.

image
image

Quad Digital-to-Analog Converter که به اختصار Quad DAC شناخته می‌شود، فناوری تبدیل صدای دیجیتال به آنالوگ است که اولین بار در ال‌جی V20 به کار گرفته شد و باعث ارایه کیفیت صدای بهتر با نویز کمتر می‌شود. این قابلیت به کاربر امکان می‌دهد تا کانال‌های چپ و راست را به طور جداگانه کنترل نماید و بالانس صدا بهتر تنظیم شود. با چهار DAC که بر روی یک چیپ قرار می‌گیرند، این فناوری فضای کمتری از برد گوشی را اشغال می‌کند.

این نسخه از G6 که Hi-Fi Edition نامیده می‌شود با حافظه داخلی ۶۴ گیگابایتی خواهد شد که دو برابر بیشتر از میزان حافظه نسخه معمولی پرچم‌دار کره‌ای است. قیمت این نسخه در خرده فروشی‌های استرالیا حدود ۹۰۰ دلار و در سنگاپور ۹۸۸ دلار اعلام شده است.

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (12 نظر)

پیام

۱۳۹۶/۱/۲۹
سامسونگو میگی دیگه

سعید

۱۳۹۶/۱/۲۶
شاهین جان کدوم گوشی؟ اگه منظورت نوت 7 ه که دیگه وجود خارجی نداره تعدادش هم انگشت شمار بود ولی سریع جمع شد ولی پرچمدارای ال جی همه شون این مشکلو دارن خودتو به خواب نزن حقیقت تلخه

حسین

۱۳۹۶/۱/۲۶
اقا رضا بولوپ شدن از هر چند صدتا یه دونه بهتر از انفجار همه گوشی ها هست

شاهین

۱۳۹۶/۱/۲۶
باز خوبه مثل سامسونگ به محض خریدن توی جعبه نمیترکه

حامد

۱۳۹۶/۱/۲۶
بنده جی ۵ دارم بوت لوپ نشده ولی متاسفانه سایه میندازه بطوری که تجربه خوب کار با جی ۳ و ۲ رو. برام خراب کرد امیدوارم جی ۶ جبران کنه برام