خانهاخبار
گوشی‌های جدید نوکیا در ماه‌های آوریل تا ژوئن در 120 بازار عرضه می‌شوند

گوشی‌های جدید نوکیا در ماه‌های آوریل تا ژوئن در 120 بازار عرضه می‌شوند

کمپانی HMD Global با انتشار بیانیه‌ای اعلام کرده است گوشی‌های نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6 در ماه‌های آوریل تا ژوئن به صورت هم‌زمان در 120 بازار مختلف عرضه می‌شوند.گوشی Nokia 6 احتمالا کمی دیرتر از دو مدل دیگر عرضه خواهد شد.
۱۳۹۶/۱/۶
image

حدود یک ماه از کنگره جهانی موبایل گذشته است و کمپانی HMD Global، حالا بیانیه‌ای در مورد جزئیات عرضه گوشی‌های نوکیا 3، نوکیا 5 و نوکیا 6، منتشر کرده است. این بیانه حاکی از آن است که کمپانی به دنبال عرضه هم‌زمان دیوایس‌هایش در 120 بازار مختلف است. با‌این‌حال، شاید طرح بسیار بلندپروازانه HMD در تاریخ‌های کمی متفاوت در نقاط مختلف دنیا اجرا شود اما بازه زمانی عرضه گوشی‌ها در ماه‌های آوریل تا ژوئن خواهد بود. باوجود وعده اچ‌دی‌ام برای عرضه گوشی‌ها از ماه آوریل، کمی بعید است این دیوایس‌ها را پیش از نیمه دوم فصل دوم، در فروشگاه‌ها ببینیم. چند روز پیش Clove UK این موضوع را تایید کرد؛ این شرکت اطلاعاتی در وبسایت خود منتشر کرد که از عرضه نوکیا 3 و نوکیا 5 در ماه مه و نوکیا 6 در ماه ژوئن خبر می‌داد.

گوشی‌های اندرویدی نوکیا در کنگره جهانی موبایل معرفی شدند و ما با برخی از ویژگی‌های آن‌ها آشنا بودیم. حالا عرضه این گوشی‌ها در بازار ایالات متحده قطعی شده است. احتمالا گوشی‌های جدید نوکیا تعداد زیادی از طرفداران قدیمی این برند و همچنین برخی از کاربران اندروید را جذب خواهد کرد. عرضه نوکیا 6 باقیمت 229 یورو و نوکیا 3 و نوکیا 5 باقیمت کمتر از 200 دلار، آن‌ها را در رده گوشی‌های باقیمت متوسط و کم قرار می‌دهد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)