خانهاخبار
مشخصات گوشی اوپو F3 Plus افشا شد

مشخصات گوشی اوپو F3 Plus افشا شد

گوشی F3 Plus از کمپانی چینی اوپو به تازگی در وبسایت بنچمارک‌گیری GFXBench رویت شده و برخی از مشخصات این گوشی به بیرون درز کرده‌ است.
۱۳۹۵/۱۲/۲۹

کمپانی اوپو قصد دارد که در روز 23 مارس از دو گوشی جدید خود موسوم به OPPO F3 و F3 Plus  رونمایی کند. اکنون و پیش از معرفی رسمی این محصولات، برخی از مشخصات آنها در وبسایت بنچمارک‌گیری  GFXBench رویت شده است. براساس اطلاعاتی که در وبسایت GFXBench منتشر شده، گوشی F3 Plus به یک دوربین جلوی دوگانه مجهز خواهد شد و کمپانی اوپو، لقب «Selfie Expert» را برای دوربین جلوی این گوشی در نظر گرفته است. 

image

از پسوند «Plus» نیز می‌توان دریافت که با یک گوشی بزرگ و از خانواده فبلت‌ها روبرو هستیم. F3 Plus به یک صفحه‌نمایش 6 اینچی با کیفیت full HD مجهز می‌شود و همچنین 4 گیگابایت رم و 64 گیگابایت حافظه داخلی نیز برای این گوشی در نظر گرفته شده است. در مورد سخت‌افزار نیز باید گفت که اف 3 پلاس به یک پردازنده Snapdragon 653 و پردازشگر گرافیکی Adreno 510 مجهز خواهد شد.

در مشخصات اعلام شده توسط GFXBench، دوربین جلو به یک سنسور 15 مگاپیکسلی (16 مگاپیکسل) مجهز شده است و دوربین جلو نیز از سنسوری مشابه دوربین پشت بهره می‌برد. اما از نکات جالب توجه در این لیست این است که سیستم‌عامل اوپو F3 Plus از نوع اندروید 6 ذکر شده است؛ در حالی که انتظار داشتیم اندروید 7 بصورت پیش‌فرض روی گوشی اوپو اجرا شود. از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به یک باتری 4000 میلی‌آمپری، پشتیبانی از کارت حافظه و وزن 185 گرمی اشاره کرد. در مورد قیمت محصول نیز هنوز خبری منتشر نشده است. 

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

افشین

۱۳۹۵/۱۲/۲۹
آقا درسته واسه گوشی های اوپو آپدیت نمیاد؟