خانهاخبار
iOS 10.3 به زودی منتشر می‌شود؛ حتما از دیوایس خود بک‌آپ بگیرید

iOS 10.3 به زودی منتشر می‌شود؛ حتما از دیوایس خود بک‌آپ بگیرید

نسخه سوم iOS 10 به زودی منتشر خواهد شد. در حالی که این آپدیت آنچنان بزرگ به نظر نمی‌رسد، اما برای اپل یک تغییر بزرگ به حساب می‌آید. برای کاربران تغییرات محسوسی رخ نداده است.
۱۳۹۵/۱۲/۲۴

دو روز پیش در جی‌اس‌ام مطلبی را منتشر کردیم و در آن، به بیان ویژگی‌های iOS 10.3 پرداختیم. اگرچه تغییرات آنچنان مهمی که از نظر کاربران محسوس باشد، در نسخه سوم iOS 10 داده نشده است. اما این آپدیت برای اپل و طراحان سیستم عامل آی او اس، یک ویژگی بزرگ به همراه دارد و آن هم تغییر فرمت فایل‌هاست. اپل برای نسخه سوم iOS 10، فرمت APFS یا همان Apple File System را در نظر گرفته است.

image

برای تمامی آپدیت‌ها، بک‌آپ گرفتن از اطلاعات پیش از به‌روزرسانی دیوایس امری مهم است. اما بسیاری از کاربران هیچ اهمیتی به این موضوع نمی‌دهند و به محض مشاهده نوتیفیکیشن آپدیت، سریعا برای به‌روزرسانی دستگاه اقدام می‌کنند. برای iOS 10.3، موضوع کمی متفاوت است. پس پیشنهاد می‌کنیم قبل از آپدیت، حتما از دیوایس خود بک‌آپ بگیرید. این عمل را می‌توانید هم از طریق آیتونز و هم از طریق آیکلاد انجام دهید. البته پیشنهاد ما این است که از طریق آیتونز بک‌آپ بگیرید. چرا که فضای رایگان آیکلاد تنها پنج گیگابایت است و برای دسترسی به فضای بیشتر باید هزینه کنید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

m.dehnabi

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
آخرین نسخه نرم افزار آیتونز رو روی سیستم نصب کنید و بازش کنید. از منوی Account گزینه Authorize this computer رو انتخاب و اپل آیدی و پسورتون رو وارد کنید. بعد دستگاه رو به سیستم وصل کنید. در نوار بالایی یک آیکون آیفون یا آیپد (بسته به نوع دیوایس) ظاهر میشه. روش کلیک کنید. تو باکس سمت راست دکمه Backup به وضوح دیده میشه که کافیه فقط روش کلیک کنید.

m.dehnabi

۱۳۹۵/۱۲/۲۵
بله حق با شماست. من خودم هم بدون بک آپ به 10.3 آپدیت کردم و الآن هم روی بتا ۶ هستم. ولی محض اطمینان پیشنهاد می کنم که بک‌آپ بگیرید. چون اتفاق یک دفعه میوفته و اگه بک آپ نداشته باشید واقعا راه حلی نیست و همه اطلاعات از بین میره

امير

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
اقاى ده نبى لطفا طريقه ى بك اپ گرفتن از اخرين نسخه ايتونز رو قرار بديد .ممنون ?

علیرضا

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
با سلام من به ورژن ۱۰.۳ارتقاء دادم.(بتا ورژن ۶)و مشکلی ایجاد نشد. تفاوتی که احساس کردم شارژ سریع تر باطری بود حدود نیم ساعت سریع تر بروی آیفون سون پلاس

italodance

۱۳۹۵/۱۲/۲۴
معمولا بک آپ نمیگیرم و نیازی ندارم
ولی بک آپ تنظیمات و چیدمان و....را از آیکلاد میگرم همون کافیه