خانهاخبار
تصاویر گوشی جدید بلک‌بری افشا شد

تصاویر گوشی جدید بلک‌بری افشا شد

به تازگی تصاویری از یک گوشی با برند بلک‌بری منتشر شده است که احتمال می‌رود بصورت اختصاصی در بازار اندونزی عرضه شود.
۱۳۹۵/۱۲/۱۱

پیش‌تر نوشتیم که گوشی KEYone تنها پرچمدار امسال بلک‌بری نخواهد بود و این کمپانی قصد دارد با همکاری TCL سه مدل گوشی‌هوشمند جدید را در سال 2017 وارد بازار کند. اما با اینکه TCL حق امتیار طراحی، توسعه و فروش گوشی‌های بلک‌بری را در اختیار دارد، به نظر می‌رسد که بلک‌بری این امتیاز را به کمپانی‌های دیگر نیز واگذار کرده است. 

بازار اندونزی یکی از بازارهای مهم برای بلک‌بری محسوب می‌شود و به نظر می‌رسد که این کمپانی قصد دارد برای ادامه حضور خود در بازار این کشور، با یک تولید‌کننده محلی وارد شراکت شود. چند ماه پیش، بلک‌بری با کمپانی PT BB Merah Putih توافقنامه‌ای را امضا کرد که به این کمپانی اندونزیایی اجازه می‌دهد که به فروش گوشی‌های برند بلک‌بری در این کشور اقدام کند. یکی از اولین دستگاه‌هایی که احتمالا در بازار کشور اندونزی عرضه می‌شود، یک گوشی میان رده با شماره مدل BBC100-1 خواهد بود. 

image

تاکنون چندین تصویر از این گوشی منتشر شده و تعدادی خبر ضد و نقیض نیز از آن به بیرون درز کرده است. براساس این خبرها، گوشی بلک‌بری برای بازار اندونزی قرار است به یک باتری 3000 میلی‌آمپری و قابلیت پشتیبانی از دو سیم کارت مجهز شود.

شایعات پیشین نیز تاکید داشتند که گوشی جدید بلک‌بری به همراه پردازنده اسنپدراگون 425 با فرکانس 1.4GHz و همچنین 4 گیگابایت RAM و 32 گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود. سایز صفحه‌نمایش نیز 5.5 اینچ و با کیفیت HD ذکر شده بود. پیش‌بینی می‌شود که گوشی BBC100-1 بزودی و توسط کمپانی PT BB Merah Putih به بازار عرضه شود.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)