خانهاخبار
KEYone تنها گوشی هوشمند امسال بلک بری نخواهد بود

KEYone تنها گوشی هوشمند امسال بلک بری نخواهد بود

کمپانی BlackBerry اعلام کرده است که «کی وان» تنها محصول امسال این کمپانی نیست و در سال 2017 شاهد رونمایی از سه مدل گوشی‌هوشمند با برند بلک‌بری خواهیم بود.
۱۳۹۵/۱۲/۱۱

چند ماه پیش کمپانی بلک‌بری اعلام کرد که حق امتیاز تولید تلفن‌همراه با برند «بلک‌بری» را به کمپانی TCL واگذار خواهد کرد و این کمپانی فقط در زمینه تولیدات نرم‌افزار برای این گوشی‌ها فعال خواهد بود.

همان‌طور که پیش‌تر هم برایتان نوشتیم، TCL و بلک‌بری از گوشی هوشمند KEYone رونمایی کردند. این گوشی قرار است با پشتیبانی اندروید 7 عرضه شود؛ اما به گفته نیکولاس زیبل، مدیرعامل TCL، این کمپانی قصد دارد در سال 2017 سه مدل گوشی هوشمند اندرویدی را با برند بلک‌بری روانه بازار کند؛ بنابراین به‌جز KEYone، باید منتظر رونمایی از دو مدل گوشی دیگر با برند بلک‌بری تا پایان سال باشیم.

بر اساس اخبار منتشرشده، یکی از گوشی‌هایی که امسال TCL وارد بازار می‌کند نمونه ارتقایافته گوشی DTEK 50 و DTEK 60 خواهد بود؛ بنابراین می‌توان پیش‌بینی کرد که کیبورد فیزیکی QWERTY در این گوشی جایی نخواهد داشت.

همچنین گفته می‌شود که TCL قصد دارد استفاده از نام برند DTEK را متوقف کند و نام دیگری برای محصولات آینده خود برگزیند؛ اما هنوز مشخص نیست که چه نامی جایگزین DTEK خواهد شد. پیش‌بینی شما چیست؟

image

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

SAMSUNG - APPLE

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
ذوالفقاری چی میخوای از جون ما؟
جاستین بیبر ژاپنیه
بلکبری هم واسه آفریقای مرکزیه

خلیج فارس Persian Gulf

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
کی وان (کی = به معنی کلید)
واقعا گوشی خارق العاده ایه.
بغیر از موتو زد ، از تمام گوشیهای دیگه زیباتره. چون موتو زد هم زیبایی خودشو داره

ذوالفقاری همدان

۱۳۹۵/۱۲/۱۱
بلک بری مال کاناداست.. زادگاه جاستین بیبر