خانهاخبار
موتورولا برای حضور دوباره در بازار گجت‌های پوشیدنی فعلا برنامه‌ای ندارد

موتورولا برای حضور دوباره در بازار گجت‌های پوشیدنی فعلا برنامه‌ای ندارد

کمپانی موتورلا اعلام کرده که در حال ارزیابی بازار است و فعلا برنامه‌ای برای حضور دوباره در بازار گجت‌های پوشیدنی و ارائه محصولات جدید در این زمینه ندارد.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰

بدون شک کمپانی موتورولا را باید یکی از پیشگامان دنیای ساعت‌های هوشمند به‌حساب آورد. این کمپانی با عرضه ساعت موتو 360 توانست استانداردهای جدیدی برای حوزه گجت‌های پوشیدنی تعریف کند. بعد از ساعت هوشمند موتو 360، شاهد فعالیت‌های دیگری از موتورلا درزمینه ابزارهای پوشیدنی نبودیم و اکنون گفته شده که این کمپانی در حال ارزیابی مجدد بازار است تا بتواند مجددا حضوری فعال در آن داشته باشد.

مایلز نورمن، از مدیران ارشد موتورولا در حوزه بریتانیا و ایرلند، به وب‌سایت تک‌رادار می‌گوید که کمپانی‌اش در حال ارزیابی بازار ابزارهای پوشیدنی است و می‌خواهد در آینده محصولی منحصربه‌فرد و خاص وارد بازار کند. آقای نورمن همچنین تایید کرده است که فروش ساعت هوشمند موتو 360 همچنان ادامه خواهد داشت و موتورولا برنامه‌ای برای جمع‌کردن آن از فروشگاه‌ها ندارد.

image

بااینکه موتورولا از پیشگامان صنعت ابزارهای پوشیدنی محسوب می‌شود، اکنون کمپانی‌هایی مانند ال‌جی با محصولاتی مثل LG Watch Sport/Style و هوآوی هم با ساعت Huawei Watch 2 گوی سبقت را از این کمپانی ربوده‌اند. به گفته مایل نورمن، این احتمال وجود دارد که موتورولا در آینده به بازار ابزارهای پوشیدنی بازار گردد؛ اما در ابتدا این کمپانی باید ببیند که آیا ارزشش را دارد که به توسعه گجت پوشیدنی اندرویدی اقدام کند یا خیر.

کمپانی موتورولا در نمایشگاه موبایل بارسلون حضور نسبتا فعالی داشته و تا امروز محصولاتی مانند Moto G5 و Moto G5 Plus را با همکاری آمازون معرفی کرده است. همچنین این کمپانی از تعدادی ماد مخصوص برای گوشی‌های هوشمندش نیز رونمایی کرد.

نظر شما چیست؟ آیا موتورولا می‌تواند مجددا به بازار ابزارهای پوشیدنی بازگردد؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (1 نظر)

reza.mllt

۱۳۹۵/۱۲/۱۰
کاش زمان انتشار android wear 2 را اعلام میکردند