خانهاخبار
ZTE گوشی nubia N1 lite را عرضه خواهد کرد

ZTE گوشی nubia N1 lite را عرضه خواهد کرد

براساس اخبار منتشر شده، کمپانی ZTE قصد دارد نمونه ضعیف‌تر گوشی nubia N1 را با نام «nubia N1 lite» وارد بازار کند.
۱۳۹۵/۱۲/۱۰

کمپانی ZTE ازجمله کمپانی‌های فعال در نمایشگاه موبایل بارسلون بود و در این نمایشگاه از گوشی‌های سری Z خود رونمایی کرد؛ اما گفته شده که این کمپانی قصد دارد نمونه‌ای از گوشی‌های سال قبل خود را نیز وارد بازار کند. این گوشی که nubia N1 lite نام دارد، نمونه ضعیف‌تر گوشی nubia N1 خواهد بود و با صفحه‌نمایش 5.5 اینچی روانه بازار خواهد شد.

از دیگر مشخصات این گوشی می‌توان به نمایشگر با رزولوشن 720p و یک پردازنده چهار هسته‌ای به همراه پردازنده گرافیکی قدیمی اشاره کرد. همچنین nubia N1 lite با دو گیگابایت RAM و 16 گیگ حافظه داخلی عرضه می‌شود. دوربین جلو نیز از سنسور 8 مگاپیکسلی با لنز f/2.0 و فلاش LED دوگانه استفاده خواهد کرد. دوربین سلفی نیز 5 مگاپیکسلی خواهد بود.

برای این گوشی سنسور اثرانگشت نیز در نظر گرفته‌شده است که در قسمت پشت دستگاه و در کنار دوربین قرار می‌گیرد. طراحی دستگاه نیز یکپارچه و متالیک خواهد بود. همچنین N1 lite از ارتباطات LTE نیز پشتیبانی می‌کند و باتری هم 3000 میلی‌آمپر ظرفیت دارد. برای سیستم‌عامل گوشی نیز اندروید 6 یا همان مارشمالو در نظر گرفته شده است. گوشی nubia N1 lite در کشورهای آلمان، اسپانیا، ایتالیا، جمهوری چک، هند، تایلند، ویتنام و اندونزی به فروش خواهد رسید.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)