خانهاخبار
رندرهای رسمی هوآوی پی 10 منتشر شد

رندرهای رسمی هوآوی پی 10 منتشر شد

ایوان بلس، درزدهنده معروف، تصویر رندرشده جدیدی از گوشی هوآوی پی 10 منتشر کرده است. Huawei P10 احتمالا روز 26 فوریه به همراه نسخه پلاس در کنگره جهانی موبایل معرفی خواهد شد.
۱۳۹۵/۱۲/۵

گوشی‌های هوآوی پی10 و پی10 پلاس احتمالا در 26 فوریه در بارسلون رونمایی می‌شوند. طبق اخبار منتشرشده، تنها تفاوت این دو گوشی استفاده از صفحه‌نمایش منحنی در دو لبه در مدل پلاس است، درحالی‌که مدل P10 صفحه‌نمایشی تخت خواهد داشت. ایوان بلس، درزدهنده معروف، به‌تازگی تصویری رندرشده از گوشی Huawei P10 توئیت کرده است که مسطح بودن صفحه این گوشی را تایید می‌کند. ظاهرا این محصول صفحه‌نمایشی تخت با لبه‌های نازک دارد. دوربین دوگانه پشت و فلاش نیز فضای بسیار کوچکی اشغال کرده‌اند.

image

گوشی هوآوی P10 صفحه‌نمایش 5.5 اینچی با رزولوشن 1440 در 2560 دارد. این گوشی به تراشه Kirin 960 مجهز است که پردازنده 2.3 گیگاهرتزی هشت هسته‌ای و پردازنده گرافیکی Mali-G71 MP8 را در خود جا داده است. 4 گیگابایت رم و فضای ذخیره‌سازی 32/64 گیگابایت از دیگر ویژگی‌های پی10 هستند. نسخه‌ای از گوشی با 6 گیگابایت رم و 64/128 گیگابایت حافظه نیز در دسترس خواهد بود.

هردو دوربین Leica پشت 12 مگاپیکسلی هستند و دوربین 8 مگاپیکسلی جلو نیز برای سلفی و چت ویدئویی کاربرد دارد. اسکنر اثرانگشت در قسمت جلو و پایین صفحه‌نمایش قرار دارد. هوآوی با انتشار ویدئویی اعلام کرده است گوشی در رنگ‌های سبز، بنفش و آبی عرضه خواهد شد؛ رنگ‌هایی که معمولا در گوشی‌های رده‌بالا دیده نمی‌شوند.

برای اطلاع از مشخصات نهایی، قیمت و زمان عرضه گوشی باید چند روز دیگر صبر کنیم.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (5 نظر)

kian

۱۳۹۵/۱۲/۸
باسلام همه مدلهای هوآوی خوب و با صرفه هستند.

نويد

۱۳۹۵/۱۲/۶
فقط سامسونگ بهترين در دنيا

رضا

۱۳۹۵/۱۲/۵
به خدا از وقتی که پرچمدارای هواوی رو دیدم دیگه ازش کلا زده شدم

Nasim

۱۳۹۵/۱۲/۵
اینکه کپی برابر اصل Galaxy A7 2016 هست وای ??????

s sadegh

۱۳۹۵/۱۲/۵
بعد بگین سامسونگ اپل.....اگه متوجه نشدید دوباره متن خبرروبخونید