خانهاخبار
ایسر از حضور پرقدرت خود در کنگره جهانی موبایل خبر می‌دهد

ایسر از حضور پرقدرت خود در کنگره جهانی موبایل خبر می‌دهد

از آنجا که این روزها اخبار زیادی پیرامون کنگره جهانی موبایل (MWC 2017) منتشر می‌شود، باید بگوییم که نام شرکت ایسر را باید به لیست شرکت کنندگان این رویداد اضافه کنیم.
۱۳۹۵/۱۲/۵

با گفته رئیس تایوانی کمپانی ایسر، آنها در نظر دارند تا محصولات جدید خود را در کنگره جهانی موبایل معرفی کنند. همانطور که می‌دانید، این رویداد در شهر بارسلون برگزار می‌شود.

یکی از این محصولات، از دسته گجت‌های پوشیدنی است که متاسفانه هیچ‌گونه توضیحی در مورد آن داده نشده، اما ظاهرا باید منتظر یک دیوایس خوب باشیم. چرا که مدیر شرکت ایسر در مورد این محصول چنین گفته است:

تجربه‌ای خوب در زمینه گجت‌های پوشیدنی به شما تقدیم خواهیم کرد. 

همچنین چند تلفن هوشمند نیز برای این مراسم در انتظار معرفی هستند. اگر به سال گذشته بازگردیم، ایسر از دو تلفن هوشمند اندرویدی Liquid Jade 2 و Zenst در آن مراسم رونمایی کرد که چندان مورد اقبال عمومی واقع نشدند. به این ترتیب باید منتظر بمانیم و ببینیم که در کنگراه جهانی موبایل امسال، مسئولان این شرکت چه چیزی را در چنته دارند.

image

برای اواخر سال جاری، کمپانی ایسر در نظر دارد تا هدست‌های واقعیت مجازی را وارد بازار کند که از ویندوز ۱۰ نیز پیشتیبانی می‌کند. ظاهرا ۲۰۱۷، سال پرکاری برای این شرکت است و ما نیز مشتاق هستیم تا ببینیم آنها کار خود را چگونه پیش خواهند برد.

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (0 نظر)