خانهاخبار
تماشا کنید: طرح مفهومی آیفون 8 با صفحه نمایش بدون لبه

تماشا کنید: طرح مفهومی آیفون 8 با صفحه نمایش بدون لبه

شایعات و اخبار پیرامون آیفون بعدی مدتی است شروع شده و طراحان خوش ذوق، دست به کار شده‌اند و طرح‌های خود پیرامون محصول بعدی اهالی کوپرتینو را ارائه می‌دهند.
۱۳۹۵/۱۱/۱۶

طرح مفهومی جدید آیفون ۸ که توسط Thadeu Brando ساخته شده است، ظاهر محصول بعدی اپل را به ما نشان می‌دهد. پیشتر در شایعات نقل شده بود که طراحان اپل قصد دارند تا دکمه هوم را از آیفون حذف نمایند و اسپیکر بالایی، دوربین و سنسورهای اطراف آن را به پشت صفحه نمایش انتقال دهند.

همانطور که می‌دانید، اولین آیفون در سال ۲۰۰۷ توسط استیو جابز معرفی شد و امسال، اپل قصد دارد تا تولد ۱۰ سالگی این محصول خود را جشن بگیرد. ظاهرا مسئولان اپل برای این مراسم، تمهیدات خاصی را اتخاذ کرده‌اند که مهم ترین آنها مربوط به طراحی این محصول است. ظاهرا در این محصول، دیگر خبری از حاشیه نخواهد بود و صفحه نمایش آیفون ۸، به صورت لب به لب تا بدنه دیوایس ادامه دارد. سنسور اثر انگشت، دوربین جلو، اسپیکر و سایر سنسورها نیز درون صفحه نمایش تعبیه خواهند شد. شایعه دیگری نیز از مجهز بودن آیفون بعدی به صفحه نمایش OLED و بدنه تمام شیشه‌ای خبر می‌دهد. همچنین پتنت‌هایی در مورد شارژ بی‌سیم و دوربین سه‌بعدی توسط اپل به ثبت رسیده است.

در تصویر زیر، می‌توانید طرح مفهومی آیفون ۸ را مشاهده کنید و نظرات خود را پیرامون این طرح با ما در میان بگذارید.

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (4 نظر)

سعید

۱۳۹۵/۱۱/۱۸
امسال صفحه نمایش های سوپر آمولد سامسونگ رو استفاده میکنه

سعید

۱۳۹۵/۱۱/۱۸
از سامسونگ تقلید کرده صفحه اش هم که سوپر آمولد هست

علیرضا

۱۳۹۵/۱۱/۱۷
عالیه ، اگه اینجوری بشه دیگه باید یه ایفون بخرم

ali

۱۳۹۵/۱۱/۱۶
اپل به جای این کار ها باید اول بره کیفیت صفحه اش رو درست کنه بعد بیاد این کار هارو بکنه