خانهاخبار
سلفی باز هم حادثه آفرید! این‌بار مرگ یک دلفین

سلفی باز هم حادثه آفرید! این‌بار مرگ یک دلفین

توریست‌های حاضر در یکی از ساحل‌های آرژانتین، به جای بازگرداندن یک بچه دلفین به دریا، شروع به سلفی گرفتن با او کردند و باعث مرگ او شدند.
۱۳۹۵/۱۱/۱۱

دلفین‌ها احتمالا باشکوه‌ترین موجودات آبزی هستند. آن‌ها نیز مانند دیگر حیوانات دریایی، برای زنده ماندن باید در آب بمانند. به‌خصوص زمانی که هنوز بچه هستند. این مساله جزو بدیهیات است و احتمالا نیازی نیست آن را برای کسی توضیح دهید اما اتفاق غم‌انگیزی که اخیرا در آرژانتین روی داد، خلاف آن را ثابت کرد.

بر اساس گزارشی که رسانه آرژانتینی La Capital اخیرا منتشر کرده است، گروهی از توریست‌ها یک بچه دلفین را که در ساحل سن برناردو به ساحل آمده بود، پیدا کردند. اما به‌جای کمک به بازگرداندن آن به دریا، شروع به دست زدن به دلفین و سلفی گرفتن با آن کردند. یکی از افراد حاضر حتی ویدئویی نیز ضبط کرده و آن را در توییتر منتشر کرده است.

image

زنی با نام کلودیا به La Capital گفت مردم پس از آنکه تفریحشان را با بچه دلفین انجام دادند، او را رها کردند تا بمیرد. به گفته کلودیا، دلفین در آن زمان هنوز نفس می‌کشید اما همه گفتند مرده است و حاضر نشدند او را به آب بازگردانند.

در طول کمتر از یک سال گذشته، این دومین گزارش مربوط به مرگ بچه دلفین به دلیل سلفی گرفتن مردم با آن است. در ماه فوریه گذشته نیز مردی در یکی دیگر از ساحل‌های آرژانتین، یک بچه دلفین را گرفتار کرد و به ساحل آورد تا چند عکس از او بگیرد. بچه دلفین نتوانست گرمای خارج از آب را تحمل کند و تجمع افراد در اطراف او، وضعیت را بدتر کرد. بچه دلفین پیش از آنکه گردشگران بتوانند او را به آب بازگردانند، درگذشت.

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Kk

۱۳۹۵/۱۱/۱۲
هه ....!!!! اسمه خودمونم گذاشتيم "اشرف مخلوقات"!!!!! واقعا متاسفم....

رضا

۱۳۹۵/۱۱/۱۱
افسوس و افسوس? و شرم بر آنهایی که روح طبیعت را ذره ذره کم رنگ و نابود میکنن...