خانهاخبار
نظرسنجی: هر چند وقت یک‌بار سراغ بازی های موبایلی می روید؟

نظرسنجی: هر چند وقت یک‌بار سراغ بازی های موبایلی می روید؟

در نظرسنجی جی اس ام شرکت کنید و بگویید شما جز کدام دسته هستید؛ هر روز به سراغ بازی های موبایلی می روید یا علاقه زیادی به بازی کردن با گوشی هوشمند ندارید؟
۱۳۹۵/۱۱/۱۱

جذابیت بازی‌های موبایلی بر هیچ‌کس پوشیده نیست؛ به‌خصوص شرکت‌های سازنده‌ای (همچون نینتندو و ریوو و ...) که بازی‌هایشان کاربرانی به‌گستردگی سراسر جهان دارند. برخی از این شرکت‌ها مثل نینتندو در گذشته تنها در زمینه کنسول‌های بازی و کامپیوترهای شخصی فعالیت داشتند و اکنون با اهمیت یافتن گوشی های هوشمند، به این سمت حرکت کرده اند. برخی دیگر نیز از ابتدا با هدف توسعه بازی برای سیستم عامل‌های موبایل پا به عرصه وجود گذاشته‌اند. همین موضوع باعث شده تا روزبه‌روز شاهد بازی‌های بیشتری در گوگل پلی، اپ استور و ویندوز استور باشیم.

image

هر کدام از ما زمانی را به بازی‌های جذاب موبایلی اختصاص می‌دهیم، بازی‌هایی که گاهی همان بازی‌های کنسول‌های قدیمی هستد که اکنون نسخه موبایلی آنها ساخته شده است و گاهی بازی‌های جدید و متنوعی که ساعت‌ها ما را سرگرم می‌کنند. حالا این زمان برای بعضی‌ها کم و برای برخی دیگر بیشتر است و با وجود اینکه می‌دانیم کارهای مفید زیادی می‌توانیم در این زمان‌ها با گوشی هوشمندمان انجام دهیم اما رفتن به سراغ این بازی‌ها اجتناب ناپذیر شده است.

حالا می‌خواهیم نظر شما را در این باره بدانیم و از شما بپرسیم هر چند وقت یک بار به سراغ بازی‌های جذاب گوشی هوشمند خود می روید؟

 

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (18 نظر)

man

۱۳۹۵/۱۱/۱۷
من تازه گوشی گرفتم.ولی فقط بازی کوییز او کینگ برام جذابه.بازی دیگه ای ب نظرم جالب نیس برام.همشو حذف کردم

AmirArshia

۱۳۹۵/۱۱/۱۷
من خودم با بازی های need for speed,modern combat,call of duty,GTA,front line commando تو موبایل وتبلت خیلی حال میکنم.

امیررضا

۱۳۹۵/۱۱/۱۶
بنظر من کلش آف کلنز جذابیتشو از دست داده ولی رویال هنوز باحاله .. بستگی ب سلیقه افراد داره

Mohammad A

۱۳۹۵/۱۱/۱۴
آره ... نمونش خودم که با بازی کردن با گوشی حال نمیکنم

Hijacker

۱۳۹۵/۱۱/۱۴
آفرین به تو