خانهاخبار
پرچمدار جدید اوپو در راه است؛ Oppo Find 9

پرچمدار جدید اوپو در راه است؛ Oppo Find 9

طبق شایعات جدید، شرکت چینی اوپو به زودی از گوشی پرچمدار خود با نام Oppo Find 9 رونمایی خواهد کرد.
۱۳۹۵/۱۰/۲۳

در ماه نوامبر سال گذشته میلادی، برای نخستین بار یک شایعه مبنی بر رونمایی از گوشی Oppo Find 9 در ماه مارس یعنی اسفند ماه  سال جاری منتشر شد اما حالا یکی از تحلیلگران دنیای تکنولوژی از کشور چین که کارمند شرکت کوالکام است، اعلام کرده است که گوشی هوشمند Oppo Find 9 در ماه مارس وارد بازار معرفی نخواهد شد و این گوشی در نیمه اول سال 2017 میلادی به صورت رسمی توسط اوپو رونمایی می‌شود.

طبق اطلاعات منتشر شده، یکی از مدیران اجرایی شرکت چینی اوپو در انجمن راهنمای خرید اوپو، پستی مبنی بر رونمایی از فایند 9 در نیمه اول سال میلادی جاری منتشر کرده است اما هنوز اطلاعاتی از نام این فرد منتشر نشده است. در هر صورت هنوز هیچ خبر رسمی از این گوشی در دسترس نیست و شایعات درباره گوشی قدرتمند اوپو بسیار داغ است.

image

طبق شایعات، گوشی آینده شرکت اوپو، فایند 9 یک محصول تمام عیار است. گوشی اوپو فایند 9 به پردازنده اسنپدراگون 835، صفحه نمایش با وضوح تصویر کواد اچ دی  ، 6 یا 8 گیگابایت حافظه رم، 128 گیگابایت حافظه داخلی با قابلیت ارتقا به وسیله کارت حافظه جانبی مجهز شده است. همچنین طبق شایعات در اوپو فایند 9 از تکنولوژی هوش مصنوعی با نام Find OS  برای راحتی بیشتر کاربران استفاده شده است.

نظر شما درباره این گوشی تمام عیار از اوپو چیست؟

 

image

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (3 نظر)

Cena

۱۳۹۵/۱۰/۲۳
اره اکثرن تکراری شدن. ولی امسال نوکیا برگشته و سامسونگ و احتمالا سونی قراره طراحیاشون عوض بشه، امیدوارم طرح های خوبی از اب در بیاد.

سینا

۱۳۹۵/۱۰/۲۳
دیروز 2-3 تا خبر گذاشت و عکسهاش رو هم قرار دادن و مشخص شد فول کپی از سامسونگ همین جنابعالی میگفتی این عکس ها الکیه دروغه باید صبر کرد.بفرما حالا که منتشر شده و تو سایت هم با مشخصاتش قرار دادن.منتظرم ببینم این دفعه چی میگی ؟نکنه بازم الکیه شاید هم دار ی خواب میبینی/اچ تی سی متقلب کارش همینه دیگه .بهتره بزنه تو کار تولید گوشی های طرح اصل خخخخخخخخخخخ

خلیج فارس persian gulf

۱۳۹۵/۱۰/۲۳
اچ تی سی ؛ صبح دوتا گوشی از سری U معرفی کرد. این همه خبر گذاشتید ، اونو قرار ندادید هنوز.
من اچ تی سی رو دوست دارم
اما
این دوتا گوشی جدیدش نا امیدم کرد
برای صفحه نمایش 5.7 اینچی باتری 3000 میلی آمپری زده
اون یکی هم دارای پردازنده helio p10 هست
واقعا نا امید شدم
نه از اچ تی سی بلکه از تمام گوشیها
فقط اینو میدونم که با وجود اومدن نوکیا ؛ سمت گوشیهای دیگه نمیرم حتی اگر ظاهر آنچنانی هم نداشته باشه که داره.
گوشیهای بازار همشون یک شکل هستند
این همه مدت به انتظار مینشینیم اخبارو دنبال میکنیم آخرش یه گوشی زشت و تکراری با مشخصات ضعیف بیرون میدن