خانهاخبار
V20؛ تنها صداست که می‌ماند

V20؛ تنها صداست که می‌ماند

درحالی‌که گوشی‌های هوشمند به‌مرور در حال ورود به تمام زمینه‌های تکنولوژی هستند کمتر گوشی‌ای را می‌توان پیدا کرد که بتواند تمام نیازهای کاربر را برآورده کند. V20 یکی از این گوشی‌هاست که به‌خوبی توانسته در تمام این زمینه‌ها باقدرت ورود کند. امروز در مورد ویژگی‌های پخش موزیک آن صحبت می‌کنیم.
۱۳۹۵/۱۰/۱۲

با ظهور گوشی‌های هوشمند بازار بعد از رشد آن در سال 2009 فروش MP3 پلیرها بشدت سقوط کرد و تا الان همچنان روند کاهشی خود را ادامه داده است. این روند تنها با نگاه کردن به سیر فروش آیپاد که پرفروش‌ترین MP3 پلیر بازار بود، مشخص است. در آن زمان، مجموعه‌ای از پلیرهای با فناوری پیشرفته توانستند برای خود جایی در دسته "محصولات بسیار پیشرفته" پیدا کنند و از این سیر نزولی کمی فاصله بگیرند. ولی اکنون با عرضه گوشی V20 این قسمت از بازار ممکن است با همان موج کاهش فروش مدل‌های قبلی روبرو شود.

 اگر هنوز با گوشی ال‌جی V20 آشنا نشده‌اید در معرفی این محصول باید بگوییم که یک گوشی با صفحه نمایش بزرگ است که باتری قابل جدا شدن دارد و بدنه آن نیز در برابر ضربه مقاوم است. در این میان ویژگی مهم‌تر مورد مربوط به ESS DAC (مبدل دیجیتال به آنالوگ) قدرتمند و سیستم صوتی پخش محتوای صوتی با کیفیت Hi-Res  و یا  HiFi DAP می‌شود. سیستمی که می‌تواند محتوای صوتی را با کیفیت خیلی بالا پخش کند. وقتی گوشی ال‌جی را با پخش‌کننده‌های موزیک حرفه‌‌ای و پیشرفته مقایسه کنید متوجه می‌شوید تقریبا هیچ تفاوتی میان آنها وجود نداشت.

 

image

 

ال‌جي V20 اولين گوشي هوشمندي است كه ويژگي Hi-Fi Quad DAC را بصورت 32 بيتي ارائه مي‌دهد. اين تکنولوژی توسط شركت ESS كه طراح محصولات صوتي بسيار پيشرفته است توسعه داده شده است. ويژگي Quad DAC گوشي V20 صداي واضحي را بوسيله كاهش 50 درصدي صداهاي مزاحم و سر و صداي محيط انتقال مي‌دهد. با ميزان صداي 75 مرحله‌اي و تنظیم بين بلندگوهاي راست و چپ و پشتيباني از فرمت‌هاي صوتي lossless شامل  FLAC, DSD, AIFF و  ALAC، گوشي V20 با هر هدفوني بهترين كيفيت صدا را پخش مي‌كند.

این دستگاه به یک اسپیکر تک کاناله در قسمت زیرین فریم مجهز است که در هنگام پخش موسیقی کیفیت فوق العاده‌ای دارد و حجم صدای تولیدی آن بسیار زیاد بوده و می تواند در محیط های شلوغ صدا را با کیفیت مناسب به گوش شما برساند. همانطور که حتما پیش از این در مشخصات این دستگاه مطالعه نموده اید. ال جی وی ۲۰ از یک DAC چهار کاناله ۳۲ بیتی بهره مند است که قادر به ارائه کیفیت صدای فوق العاده حرفه ای از طریق جک ۳٫۵ میلی متری این دستگاه می باشد. برای استفاده از این قابلیت بی نظیر تنها کافی است پس از اتصال هدفون خود از طریق نوار اعلان DAC  را فعال نمایید. همچنین برای کسانی که موسیقی را به صورت حرفه ای گوش می دهند این قابلیت فراهم شده است تا بتوانند با توجه به نوع آهنگی گوش می دهند پروفایلی برای صدا بسازند تا کیفیت خروجی آن بهتر نیز بشود. بدون شک گوش دادن به موسیقی با استفاده از این ویژگی تجربه‌ ای لذت ‌بخش و عالی است که در کمتر گوشی‌ای شاهد آن خواهید بود.

image

 

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (15 نظر)

Benyamin Shah

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
100درصد الجی وی 20 بهتره از همه نظر

alex

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
حالت خوبه داداش الجی ارزون قیمته شاید شما الان کا 3 یاالجی کا تنی چیزی داری بغدشم شما داری یه کمپانی که کم کم داره ورشکسته میشه رو با این برند خیلی بزرگ و نامی و مطرح وبا کیفید ذاری مقایسه می کنی

hah?

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
مسلما HTC 10
یک پرچمدار قدر و جزو سه گوشی برتر سال
از همه لحاظشم ازین بهتره
اگرم یکی ازینارو میخوای،دیگه موتو زد رو چیکار داری؟؟

hah?

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
مسلما HTC 10
یک پرچمدار قدر و جزو سه گوشی برتر سال
از همه لحاظشم ازین بهتره
اگرم یکی ازینارو میخوای،دیگه موتو زد رو چیکار داری؟؟

بنام حق

۱۳۹۵/۱۰/۱۳
از بین گوشی v20 و htc 10 کدومو پیشنهاد میدید؟
صفحه نمایش ، دوربین و صدا و باتری مهمه برام.
و اینکه گوشی moto z force از کجا میشه تهیه کرد؟