خانهاخبار
برنامه‌های اپل برای افزایش کاربری اپل پنسل

برنامه‌های اپل برای افزایش کاربری اپل پنسل

به تازگی تصاویری از یک پتنت منتشر شده که نشان می‌دهد Apple Pencil با آیفون و اپلیکیشن‌های بیشتری سازگاری پیدا خواهد کرد.
۱۳۹۵/۹/۳۰

در مراسم معرفی آیپد پرو، کمپانی اپل از یک قلم با نام Apple Pencil به عنوان یکی از لوازم‌های جانبی تبلت‌های جدید رونمایی کرد. اپل پنسل فقط با دستگاه‌های آیپد پرو سازگاری دارد. اما شایعات جدید حکایت از آن دارد که قلم جادویی اپل به زودی از دستگاه‌های آیفون و اپلیکیشن‌های بیشتری نیز پشتیبانی خواهد کرد.

image

کوپرتینویی‌ها به تازگی پتنتی به ثبت رسانده‌اند که پشتیبانی اپل پنسل از آیفون و اپلیکیشن‌های بیشتری را نشان می‌دهد، هرچند که احتمال دارد پشتیبانی اپل پنسل از دستگاه‌های جدید فقط به آیفون منحصر نشود و شاهد حضور آن در لپ‌تاپ‌های مک‌بوک نیز باشیم. تیم کوک پیش از معرفی آیفون 7 اعلام کرده بود که احتمال دارد آیفون جدید از اپل پنسل پشتیبانی کند، اما در عمل چنین اتفاقی نیفتاد. حالا احتمال می‌رود آیفون 8 به پشتیبانی از اپل پنسل و قلم‌های استایلوس مجهز شود.

پشتیبانی اپل پنسل از دستگاه‌های آیفون و اپلیکیشن‌های بیشتر قطعا خبر خوبی برای طرفداران اپل است. شما چه فکر می‌کنید؟ آیا به نظر شما اپل پشتیبانی از قلم‌های استایلوس را به آیفون‌هایش اضافه خواهد کرد؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

kika

۱۳۹۵/۹/۳۰
طرف داران سامسونگ متاسفانه با همه برند ها مشکل دارند . من فکر میکنم دچار یک نوع خود کم بینی شدند . و گرنه تا حالا دیدید که طرفداران اپل به دنبال این باشند که مقایسه ای با سامسونگ داشته باشند ؟ نه! طرف داران سامسونگ به طور کل در همه زمینه ها سعی در مقایسه گوشی خود با بقیه دارند . از نظر آنها HTC بده...Sony بده... گوشی چینی بده... آیفون بده ... پیکسل بده... فقط گوشی خودشون خوبه ... دوستان عزیز ، بخدا بقیه هم قدرت انتخاب و تشخیص دارند ... از طرف دیگه ، من درک نمیکنم... اگه تکنولوژی در یک محصول ، جواب بده ... بقیه هم استفاده کنن ، اشکالی داره؟ اگه در آینده ببینیم که جک هدفون قدیمی تو بقیه محصول ها برداشته شه ، اسمش کپی میشه؟! من اصلا متوجه معنی کلمه کپی کردن نمیشم . این جوری بخواهیم حساب کنیم . اون موقع که آیفون سری ۱ رو داد ، روند گوشی هوشمند به طور کل عوض شد و بقیه ازش کپی کردن . ولی اینجور حرف زدن بیشتر خنده داره...

اشکان

۱۳۹۵/۹/۳۰
تقلب ??

محمد

۱۳۹۵/۹/۳۰
خودت کیا جواب خودت را دادی مثل روز روشنه تقلید

میلاد

۱۳۹۵/۹/۳۰
با ابن حرف خودت داری میگی که تقلیده خخخخخخخ

علی

۱۳۹۵/۹/۳۰
به نظر خودت چرا همه جا کامتها به سامسونگ ربط پیدا میکنه و الگو و معیارت اونا هستن؟دقیقا مثل استاد اسدی که الگوی فوتبالیش مارادونا بود