خانهاخبار
دعوتنامه کنفرانس سونی برای CES 2017 ارسال شد

دعوتنامه کنفرانس سونی برای CES 2017 ارسال شد

دعوتنامه کنفرانس سونی در اولین نمایشگاه معتبر سال 2017 برای اصحاب رسانه ارسال شده است. انتظار داریم سونی چه محصولاتی در این نمایشگاه رونمایی کند؟
۱۳۹۵/۹/۲۷
image

نمایشگاه CES امسال بین روزهای 5 تا 8 ژانویه (16 تا 19 دی) در لاس‌وگاس برگزار می‌شود. شرکت‌های مختلف بخشی از دستاوردهای جدیدشان را برای معرفی به این نمایشگاه می‌آورند. از آنجا که این نمایشگاه اولین نمایشگاه معتبر در سال 2017 است، معمولا انتظار معرفی محصولات چندان هیجان‌انگیزی در آن نداریم. پیش از این به اطلاعتان رسانده بودیم که ال‌جی احتمالا از 6 گوشی میان‌رده در این نمایشگاه رونمایی می‌کند. حال سونی دعوتنامه کنفرانس خود در این نمایشگاه را برای اصحاب رسانه ارسال کرده است.

همان‌طور که انتظار می‌رود، کنفرانس سونی زودتر از آغاز نمایشگاه، 4 ژانویه، ساعت 5 بعدازظهر به وقت محلی (4:30 صبح به وقت ایران) برگزار می‌شود. امکان مشاهده آنلاین این مراسم از طریق وب‌سایت UStream نیز فراهم شده است.

از این کنفرانس چه انتظاری داریم؟ به احتمال فراوان سونی از دو گوشی جدید از سری اکسپریا رونمایی می‌کند که در چند وقت اخیر با کد‌های G3121 و G3112 اطلاعاتی از آن‌ها به بیرون درز کرده است. از اطلاعات سخت‌افزاری این گوشی‌ها فقط این را می‌دانیم که احتمالا هردو به تراشه اسنپدراگون 820 مجهز شده‌اند. علاوه بر این احتمال این وجود دارد که سونی سورپرایزهایی در مورد کنسول بازی محبوبش، پلی‌ استیشن، برای علاقه‌مندان آماده کرده باشد.

با این حال باید تا آن زمان منتظر ماند و دید چه اتفاقی رخ می‌دهد. به نظر شما سونی در این کنفرانس از چه محصولی رونمایی می‌کند؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (2 نظر)

Z

۱۳۹۵/۹/۲۷
نمایشگاه خوبی خواهد بود ، منتظر درخشش htc هم باشید

A K

۱۳۹۵/۹/۲۷
باز هم سونی در راهه با گوشیهای فوق العاده و بینظیر خودش
منتظر شاهکاری دیگر از سونی هستیم
.............