خانهاخبار
جدیدترین تصاویر افشاشده از Meizu X

جدیدترین تصاویر افشاشده از Meizu X

میزو در روزهای آینده گوشی جدیدی به نام Meizu X رونمایی می‌کند که هنوز اطلاعات زیادی از آن در دست نیست. در ادامه تصاویری را مشاهده می‌کنید که احتمالا متعلق به این گوشی است.
۱۳۹۵/۹/۶

هفته گذشته درباره دعوت‌نامه‌های ارسال‌شده میزو برای رویداد 30 نوامبر صحبت‌هایی مطرح شد. البته جعبه یک گوشی مرموز به نام میزو اکس نیز به نمایش درآمد که امروز تصویری از آن را نمایش می‌دهیم. اگر خاطرتان باشد چهارشنبه گذشته عکسی از جعبه یک گوشی به نام میزو اکس افشا شد که گوشی امروزی با دوربین دوگانه و سنسور اثر انگشت در قاب پشتی می‌تواند همان گجت پنهان‌شده درون جعبه باشد. در ادامه جزئیات بیشتری از این گوشی را بررسی می‌کنیم. با جی‌اس‌ام همراه باشید.

image

تفاوت اصلی میان این تصویر و شرحی که قبلا دادیم، شکل متفاوت فلاش در پشت گوشی است. تصاویر قبلی یک فلاش گرد را نشان می‌داد، در حالی که این تصویر یک فلاش دوگانه لوزی‌شکل دارد؛ به همین دلیل نمی‌توانیم تایید کنیم آیا این گوشی میزو پرو 7 است که در سال 2017 رونمایی می‌شود یا گوشی میزو اکس که همزمان با میزو ام5 نوت در تاریخ 30 نوامبر معرفی می‌شود.

image

تا کنون تنها چیزی که درباره میزو اکس می‌دانیم این است که آخرین نسخه رابط کاربری Flyme 6 بر پایه اندروید 7.0 روی آن قرار می‌گیرد؛ همچنین بدنه گوشی نیز از جنس شیشه است. اگر این گوشی هفته آینده رسما معرفی شود مشخصات بیشتری از آن را به زودی در اختیارتان قرار می‌دهیم.

نظر شما درباره گوشی‌های میزو چیست؟ آیا تاکنون از شرکت‌های چینی نظیر میزو، شیائومی یا هوآوی خرید کرده‌اید؟ نظرتان درباره خدمات پس از فروش آن‌ها در ایران چیست؟

برچسب‌ها:

اخبار مشابه

برای ثبت نظر خود وارد حساب کاربری شوید.

دیدگاه‌ها (6 نظر)

saeid7

۱۳۹۵/۹/۷
من به شخصه با قرارگیری دوربین در وسط قاب پشتی مشکل دارم اگه دوربینش این مدلی باشه میخرمش

GT-I9500

۱۳۹۵/۹/۶
پشت آنر8 و جلو سامسونگ افتضاحه.

حمیدرضا

۱۳۹۵/۹/۶
هر چه رقابت بین مارکای خوب جینی بیشتر شه ملت ایرانی گوشی بهتر دشت میگیرن.

swordboy

۱۳۹۵/۹/۶
اینکه پشتش عین آنر هشته! :/

محمد

۱۳۹۵/۹/۶
کپی اس 7 ..تقلید دیده بودیم ولی نه تا این حد...چینی ها غیر تقلید هیچی بلد نیست